چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 03 تیر 1397 11:03 ق.ظ توسط momeni
ثبت واحد فرعی
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
jafari
کاربر
کاربر

--
03 تیر 1397 09:37 ق.ظ
    با سلام میخواهیم در رسید و حواله انبارها واحد فرعی را به صورت دستی وارد کنیم و نمیخواهیم خودش محاسبه کنه چون ممکن است به صورت مثال تعداد 50 عدد از یک جنس 20 کیلو باشه و تعداد 100 عدد 80 کیلو  و ضریب به کار نمی اید
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    03 تیر 1397 11:03 ق.ظ
    سلام

    در هنگام تعریف واحد فرعی، می‌توانید آنرا به صورت "تقریبی" تعریف نمایید. با اینکار رفتار سیستم مطابق خواسته‌ی شما خواهد شد. اما به هر حال تفاوت‌هایی از نوع مثالی که ذکر کردید باید به صورت تقریب (با درصدی از خطا) قابل بیان باشد. مثلا اگر یک جنس داریم که هر عدد آن از 400 تا 800 گرم تفاوت وزن داشته باشد (!!!)، خطای 100 درصدی باید قابل تحمل باشد که دقیقا به این معنی است که درج واحد فرعی "هیچ" داده‌ی اضافه‌ای در سیستم ایجاد نمی‌کند (داده‌های تصادفی، نویز، آنتروپی).
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.