چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 31 تیر 1397 05:02 ب.ظ توسط momeni
فرم چاپی فاکتور
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
derakhshi
کاربر
کاربر

--
28 فروردین 1397 03:41 ب.ظ

    سلام

    فاکتور از قرارداد فراخوانی شده و فیلد "شماره/سری قرارداد یا پیش فاکتور "به مجموعه ستون فاکتور فروش اضافه شده ولی در چاپ ظاهر نمیشود .

    m.nikkhah
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    29 فروردین 1397 08:53 ق.ظ

    با سلام

    آیا در مجموعه ستون چاپی فیلد شماره / سری پیش فاکتور یا قرارداد را با محتوی سلول "یک فیلد" به فرم چاپی اضافه کرده اید؟؟؟

    در تست انجام شده بر روی سیستم خودم شماره قرارداد  و همچنین پیش فاکتور در فرم چاپی فاکتور فروش درج می شود.

    derakhshi
    کاربر
    کاربر

    --
    29 فروردین 1397 11:05 ق.ظ

    سلام بله از محتوی print screen ضمیمه است

    پيوست ها
    m.nikkhah
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    29 فروردین 1397 03:43 ب.ظ

    اگر فیلد مربوطه به مجموعه ستون اضافه شده است احتمال دارد شماره قرارداد بزرگ باشد و در کادر مربوطه درج نشود.

    در صورت تمایل برای بررسی بیشتر می توانید با واحد پشتیبانی نوسا و اینجانب تماس بگیرد تا بتوان بررسی بیشتری انجام داد.

    derakhshi
    کاربر
    کاربر

    --
    31 تیر 1397 10:47 ق.ظ
    سلام
    مشکل از آنجا بوجود می آید که برای یک قرارداد چندین درخواست تحویل کالای فروخته شده ثبت شود (بیشتر از یک درخواست) یعنی اگر قرارداد 1000 عدد و درخواست کالای فروخته شده 1000 عدد باشد و درخواست دیگری ثبت نشود شماره قرارداد در فرم فاکتور درج میشود و در غیر اینصورت ستون قرارداد مرجع خالی می ماند.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    31 تیر 1397 05:02 ب.ظ
    سلام

    ممنون از پیگیری و توضیحات تکمیلی

    متاسفانه وضعیتی که فرمودید منشاء اشکال نیست. برای بازنمایی اطلاعات، حرکت از انتهای زنجیره‌ی اتصال، یعنی از سطر برگه فروش آغاز می‌شود. رخداد تحویل (انبار) - رخداد درخواست (کالا) - پیش‌فاکتور یا قرارداد. از آنجا که فقط با شماره / سری یا تاریخ این موجودات سرو کار داریم، هر گونه تفکیک برگه‌های بالادستی تفاوتی در رفتار سیستم (نمی‌تواند) ایجاد کند.

    به عنوان یک نکته‌ی جانبی توجه شما را به امکاناتی که برای سرجمع کردن کالاها در فاکتور فروش داریم جلب می‌کنم. اگر درخواست شده باشد که کالاها در فرم نهایی فاکتور به صورت سرجمع بازنمایی شوند، سیستم دیگر اتصال سطرهای فاکتور به برگه‌های بالادستی را فراموش می‌کند (تا بتواند کالاهایی که از مبادی متفاوت در فاکتور ظاهر شده‌اند را سرجمع کند). این عمل به صورت یک حکم کلی در فرم نهایی فاکتور اعمال می‌شود - به بیان دیگر، از آنجا که وجود ارتباط با برگه‌های بالادستی احتمال سرجمع شدن را کاهش می‌دهد، ابتدا این ارتباط قطع می‌شود و سپس سرجمع گرفته می‌شود - نتیجه اینکه حتی در برگه‌ای که فقط یک سطر دارد، اگر حالت سرجمع اختیار شده باشد، ارتباط با برگه‌های قبلی مخفی می‌گردد. وضعیت سرجمع کالاها در فرم نهایی در حین ویرایش فاکتور، در مشخصات عمومی فاکتور (معمولا در صفحه‌ی "تکمیلی") تعیین می‌شود. لطفا کنترل فرمایید که "شاید" همین نکته منشاء مشکل باشد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.