چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 08 فروردین 1397 05:37 ب.ظ توسط momeni
نبود امکان مانده از قبل در صورتحساب فروش یک تفصیلی
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
رسول قلی پور
کاربر جدید
کاربر جدید

--
08 فروردین 1397 03:52 ب.ظ

    با سلام : همانطور که می دانید با تفکیک واحد بازرگانی از واحد حسابداری و هچنین عدم رویت تمامی دفاتر از جانب واحد بازرگانی می بایست گزارشی جهت واحد بازرگانی بابت رویت صورتحساب یک مشتری وجود داشته باشد تا تمام دریافتها و فروش های مشتری در این بخش رویت شود  که به تازگی این موضوع در قسمت صورتحساب فروش یک تفصیلی اضافه گردیده است ولی در این بخش مانده از قبل در گزارش وجود ندارد که خود واحد بازرگانی را دچار مشکل می گرداند لطفا در این بخش این امکان را اضافه فرمایید

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    08 فروردین 1397 05:37 ب.ظ
    سلام

    اقلامی که در این گزارش بازنمایی می‌شوند حاصل از پردازش بسیار پیچیده‌ای برروی داده‌های موجود در سطرهای فاکتورها هستند. به همین دلیل امکان بازنمایی اطلاعات مانده از قبل (که در سایر گزارش‌های مالی به سادگی در اختیار است) در این گزارش وجود ندارد.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.