چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 16 اسفند 1396 03:20 ب.ظ توسط sajjadi
اشکال time out در بعضی از گزارشات در soap
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
jafari
کاربر
کاربر

--
16 اسفند 1396 10:59 ق.ظ
    با سلام

    در زمانی که از دور توسط web service soap  به سیستم انبار نوسا وصل هستیم بعضی گزارشات را time out  میدهد در تنظیمات هم زمان time out  را خیلی زیاد گذاشتم ولی فرقی نکرد از پشتیبانی هم پرسیدم مشکل حل نشد لطفا راهی جهت افزایش زمان در حالت soap  ارائه فرمایید با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    16 اسفند 1396 11:30 ق.ظ
    سلام

    زمان صرف شده برای ارائه یک گزارش، در رایانه‌ی سرور SQL (همان رایانه‌ای که سرور نوسا و Admin هم برروی آن اجرا می‌شوند) اندازه‌گیری می‌شود. این زمان ارتباطی با پروتکل ارتباطی ندارد و در Admin قابل تعیین است. به عبارت دیگر اگر یک گزارش مثلا به 40 ثانیه زمان برای آماده‌سازی داده‌ها نیاز داشته باشد، به این معنی است که سرور SQL این میزان زمان برای ارائه‌ی آن گزارش به سرور نوسا صرف می‌کند. همین زمان است که در admin تنظیم می‌شود و می‌توانید آنرا افزایش دهید. این زمان ربطی ندارد به اینکه آیا به صورت مستقیم روی همان رایانه‌ی سرور مشغول کار هستید یا در شبکه‌ی محلی و به صورت عادی از یک Client اقدام به تهیه گزارش می‌فرمایید یا اینکه از SOAP استفاده می‌کنید.

    ممکن است Time out مورد اشاره اصلا مربوط به سیستم ما نباشد - مثلا با توجه به ملاحظات شبکه رخ داده باشد. در این صورت این time out ممکن است مربوط به هر یک از تنظیم‌کننده‌های مسیر ارتباطی بین client و سرور باشد و طبیعی است که تنظیم آنها در اختیار ما نیست. ضمن اینکه به صورت تجربی مشخص است که بیش از 90 درصد از مواقعی که در ارتباطات شبکه time out می‌گیریم به این دلیل است که شبکه اصلا قطع است و درخواست ابتدایی به سرور نرسیده است. در این وضعیت زیاد کردن time out هیچ کمکی نمی‌کند و حتی ممکن است که وضعیت را بدتر کند (مثلا به جای اینکه دو دقیقه برای خطایی که بالاخره رخ می‌دهد معطل شوید باید ده دقیقه یا بیشتر صبر کنید).

    لطفا نوع time out را در اینجا منعکس کنید (SQL Server یا شبکه) - مثلا تصویری از خطا را ارائه دهید. همکاران ما در بخش پشتیبانی نیز اگر ممکن است توضیح بیشتری ارائه دهند.
    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    16 اسفند 1396 03:20 ب.ظ

    با سلام و احترام

     

    کاربر گرامی (آقا/خانم) جعفری لطفا با واحد پشتیبانی تهران تماس حاصل فرمایید

     

    با سپاس

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.