چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 20 اسفند 1396 01:44 ب.ظ توسط momeni
تنظیم بلک لیست
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
rmohammadi
کاربر جدید
کاربر جدید

--
13 اسفند 1396 12:44 ب.ظ

    عرض سلام و درود 

    کدینگ مشتریان این شرکت در تفصیلی تعریف شده و با توجه به حجم فاکتورهای صادره روزانه از واحد فروش و تایید و صدور مجوز از واحد مالی در کمترین زمان ممکن تا انبار سفارش مشتری را جمع آوری نموده و ارسال نمائید .  و با در نظر گرفتن بعضی از مشتریان که دارای مشکل میباشند نیاز هست که تنظیماتی در حساب بدهکاران تجاری باشد که مشتریانی که از درجه اعتبار برخوردار نیستند بطورکلی فاکتور صادر نشود یا مشتریانی با شرایط خاصی از چند نوع تسویه که در این شرکت روال میباشد زمان صدور فاکتور مشخص شود که جزء کدام یک از آن نوع تسویه ها میباشند لازم به ذکر است که دسترسی معرفی مشتری جدید و امکان اصلاح مشتریان قبلی در اختیار واحد فروش نیز میباشد. و در ضمن یکی دیگر از مشکلات صدور مجوز کنترل حساب مشتریان که فاکتورهای ماه های  قبل تسویه نشده نیز بایستی بررسی گردد سپس مجوز صادر گردد.

    از آنجائیکه این امر تا کنون بصورت دستی و کنترل های یوزر صورت میگرفته دارای اشتباهات زیادی بوده که برای این شرکت خسارات زیادی بهمراه داشته لذا خواهشمندم در خصوص این مشکلات مساعدت های لازم بعمل آورید 

    با تشکر محمدی

    شرکت شبکه تجارت جهان گستر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    14 اسفند 1396 08:18 ق.ظ
    سلام

    بفرمایید در این زمینه چه کمکی از ما برمی‌آید تا حتی‌الامکان در خدمت باشیم. همه‌ی آنچه فرمودید از نظر ما با تنظیم اعتبار مشتری و ممانعت از فروش به مشتریان بدحساب میسر است. اما احتمالا نکات دیگری هم مورد نظر شما است که متاسفانه از متن فوق به سادگی معلوم نمی‌شود.

    "با توجه به حجم فاکتورهای صادره روزانه از واحد فروش و تایید و صدور مجوز از واحد مالی در کمترین زمان ممکن تا انبار سفارش مشتری را جمع آوری نموده و ارسال نمائید" - ما چگونه این کار را انجام دهیم؟

    "[برای] مشتریانی که از درجه اعتبار برخوردار نیستند بطورکلی فاکتور صادر نشود" - اگر کاربر اختیار تنظیم فاکتور (یا درخواست) برای چنین مشتریانی را نداشته باشد به همین صورت عمل می‌شود.

    "یکی دیگر از مشکلات صدور مجوز کنترل حساب مشتریان که فاکتورهای ماه های قبل تسویه نشده نیز بایستی بررسی گردد سپس مجوز صادر گردد" - تسویه‌ی مشتری کاری است که پرسنل واحد فروش باید انجام دهند و به وضعیت مشتری ارتباطی ندارد. وضعیت حساب مشتری از مانده‌ی تفصیلی در حساب‌های موثر و میزان اعتبار مشخص می‌شود. اینکه پرسنل شما عملیات تسویه را انجام داده باشند یا خیر، قاعدتا نباید تاثیری در مجوز فروش داشته باشد.

    ارادت
    rmohammadi
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    16 اسفند 1396 11:41 ق.ظ

    عرض سلام و درود خدمت جناب مومنی

     مطرح کردن کنترل مانده بدهی فقط به جهت آگاهی جنابعالی از پروسه کاری صدور مجوز بود که خدمتتون عرض کردم .

    بنده زمان صدور مجوز بایستی 2 موضوع رو بررسی کرده سپس مجوز صادر شود

    کنترل مانده حساب مشتریان تا 2 ماه قبل که این وظیفه یوزر صادر کننده مجوز است و کاری هم نمیتوان کرد شاید فقط در حد نمایش مبلغ بدهکاری مشتری است که بایستی وارد دفتر حساب شویم و این کار صحیح است 

    و اما درخواست بنده از شما بزرگوار آن بخشی از کنترلها هست که در صورت امکان بر عهده سیستم گذاشته شود که بشرح زیر است

    از قدیم فایل اکسلی از مشتریان که شامل بلک لیستها و مشتریانی که بایستی زمان تحویل کالا نقدا تسویه کنند و مشتریانی که میتوانند زمان تحویل کالا بصورت چک با سررسید 3 ماهه تسویه کنند وجود دارد و با توجه به اینکه واحد فروش که فاکتور فروش را صادر می نمائید امکان معرفی مشتری جدید و اصلاح آن را در اختیار دارد فقط بدنبال صدور فاکتور بوده و مشکلاتی بعدی بر دوش واحد مالی و وصول مطالبات میباشد یعنی بعد از صدور فاکتور بایستی با آن فایل اکسل تطبیق داده شود که اگر بلک لیست است مجوز صادر نشود اگر نقدی پای بار و تسویه با سررسید است در پایین فاکتور قید شود که خود این موضوع مملو از اشتباهات یوزر میباشد اگر بتوان در حساب بدهکاران تجاری مشتریان بلک لیست را به گونه ای معرفی نمود که کلا زمان صدور فاکتور متوقف شود و مشتریانی که با 2 شرط دیگر هستند جلوی نامشان مشخص نمود تا حدودی میتوان این پروسه را کنترل نمود . 

    پاینده و بر قرار باشید .

    محمدی

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    16 اسفند 1396 04:45 ب.ظ
    سلام

    درست می‌فرمایید. از قبل یک ویژگی در تفصیلی‌ها داریم با عنوان "تفصیلی مسدود است". اگر همین ویژگی را در فروش فعال کنیم و اجازه‌ی ثبت فاکتور برای مشتریانی که تفصیلی آنها مسدود است ندهیم به نظر می‌رسد که مشکل فهرست مشتریان ممنوعه حل خواهد شد. در نسخه‌ی جدید به همین صورت عمل خواهیم کرد. در موارد دیگر شاید بتوانیم از یکی از فیلدهای موجود مرکز (و بازنمایی آن در فرم) استفاده کنیم - مثلا انواعی از گروه محاسباتی فروش. اگر این راه‌حل کارگشا باشد با امکانات موجود سیستم هم قابل پیاده‌سازی است.

    ارادت
    rmohammadi
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    20 اسفند 1396 01:25 ب.ظ

    عرض سلام و درود 

    جناب مهندس مومنی

    ابتدا" عرض تشکر بابت قبل زحمت داشته و سپس یک سوال :

    با مسدود کردن تفصیلی جهت بلک لیست . چنانچه مشتری مورد نظر مانده بدهی داشته باشد در گزارشات لحاظ میشود یا اینکه با مسدود شدن بطور کلی غیر فعال میشود.

    با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    20 اسفند 1396 01:44 ب.ظ
    سلام

    همانند وضعیتی که اکنون در حسابداری و دریافت و پرداخت داریم عمل خواهد شد. مسدود شدن صرفا به این معنی است که در سند و برگه‌ها نمی‌توان آن تفصیلی را انتخاب کرد. حال می‌خواهیم همین ویژگی را به مرکز متصل به تفصیلی نیز سرایت دهیم. در سایر کاربردها هیچ تفاوتی ایجاد نخواهد شد.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.