چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 01 بهمن 1396 05:58 ب.ظ توسط روزبه
تعرفه تکراری
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
debrahimi
کاربر
کاربر

--
01 بهمن 1396 11:52 ق.ظ

    با عرض سلام و خسته نباشید

    هنگام ایجاد / اصلاح تعرفه، در صورتی که یک کالا دوبار (حتی با دو مبلغ) وارد شود سیستم هیچ خطایی نمیدهد و در هنگام استفاده هم از سطر قدیمی تر استفاده میکند. در مواقعی که تعداد کالا زیاد است و روزانه تعرفه جدید ایجاد می شوداحتمال بروز چنین خطایی بسیار زیاد است (کاربر در جستجو کالا را نمی یابد و سطر جدید ایجاد میکند ولی متوجه می شود که تعرفه جدید اعمال نمی شود). اگر سیستم اخطار کالای تکراری بدهد بسیار کمک کننده خواهد بود.

    با تشکر

    داود ابراهیمی

    مدیریت پایدار

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    01 بهمن 1396 05:58 ب.ظ

     

    با سلام، 

    تعریف چندین سطر تعرفه برای یک کالا یا خدمت با انواع شرایط مختلف از امکانات سیستم بوده و شما به اولویت این شرایط می‌توانید تعرفه‌ها را در برگه استفاده کنید.

     

     

    تعداد زیادی از شرکت‌ها بیش از 1 بار یک کالا را در یک تعرفه تعریف می‌کنند و این امکان برای بسیاری از مشتریان مفید است.




    برای رفع مشکل شما پیشنهاد من:

    1. مرتب کردن سطرها بر اساس کد کالا (در تعرفه)
    2. استفاده از گزینه افزودن یکباره تعدادی کالا و خدمات (alt+Insert)، با استفاده از این گزینه به صورت پیش فرض کالا یا خدماتی که وجود دارد دوباره اضافه نمی‌گردد.

     

     

    با تشکر،

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.