چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 11 دی 1396 11:28 ب.ظ توسط debrahimi
چاپ جزئیات فاکتور در فرم چاپی
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
debrahimi
کاربر
کاربر

--
11 دی 1396 04:01 ب.ظ

    سلام

    برای فاکتور فروش (و پیش فاکتور) دو گروه فرم وجود دارد: فرم ویرایش و فرم نهایی. در فرم چاپی ویرایش هیچ فرمولی برای محاسبه مبلغ نهایی فاکتور پیدا نکردیم و در فرم فاکتور هم کلیه سطور اصلی و جنبی و کسور و اضافات با عنوان سطرهای فاکتور در یک بلوک قرار گرفته اند و نمی توانیم مبلغ قبل از تخفیفات زیر فاکتور و بعد از آن را جداگانه چاپ کنیم.

    خلاصه این که سه عدد اساسی را احتیاج داریم:

    - مبلغ فاکتور قبل از اعمال قوانین مکمل بها

    - کل کسورات و اضافات

    - مبلغ نهایی فاکتور

    همکاران دفتر کرمان و تهران نتوانستند فرمی طراحی کنند که هر سه عدد را نشان دهد. لطفا اگر راهکاری دارد بفرمایید در غیر این صورت تقاضای افزودن این امکان را داریم.

     

    با تشکر فراوان

    داود ابراهیمی

    مدیریت پایدار

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    11 دی 1396 07:54 ب.ظ
    سلام

    حتما اگر راهی وجود داشت همکاران من خدمت شما ارائه می‌کردند. ما در زمان پیاده‌سازی این امکانات بیشتر معطوف به دستورالعمل‌های طویل دولتی در مورد شکلِ (ناشکیل) فاکتورهای فروش قابل قبول شرکتی و فروشگاهی بودیم - اما خواسته‌ی شما بسیار معقول است و حتما در نسخه‌ی بعدی (به نحو ممکن) در پیاده‌سازی آن تلاش خواهیم کرد.

    ارادت
    debrahimi
    کاربر
    کاربر

    --
    11 دی 1396 11:28 ب.ظ
    بله متأسفانه قوانین و مقررات دولتی معمولاً بسیار سازنده هستند!

    خیلی متشکرم
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.