چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 06 دی 1396 09:16 ق.ظ توسط aliaghamiri
خطا در فراخوانی XML
�6 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
aliaghamiri
کاربر
کاربر

--
03 آذر 1396 09:53 ب.ظ

    با سلام

     

    در حال ساخت یک فایلxml کلی هستیم که بتوانیم از طریق "فراخوانی یک فایل صادره" چند فاکتور فروش را به طور همزمان وارد سیستم کنیم.

    با خطای زیر مواجه شده ایم :

    رخداد انجام خدمات ، قبلا در یک برگه فروش ( به عنوان سطر اصلی ) درج شده است.

     

    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پيوست ها
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    04 آذر 1396 10:37 ق.ظ
    سلام

    پیغام خطا که مشخص است: فاکتور مورد نظر شما مبتنی بر یک رخداد انجام خدمات ثبت شده است که در سیستم مقصد از قبل فاکتور شده است. اگر چنین نیست - یعنی سیستم خطای ناوارد و بدون دلیل ارائه داده است، این یک اشکال در سیستم است. لطفا نمونه‌ی داده‌ها را در اختیار همکاران قرار دهید تا بیشتر بررسی کنیم و اشکال احتمالی سیستم را رفع نماییم.
    aliaghamiri
    کاربر
    کاربر

    --
    05 آذر 1396 07:09 ق.ظ

     

    تغییراتی به فایل XML دادیم ، با خطای جدیدی مواجه شدیم .

    "رخداد مرجع خدمات ، مربوط به یکی از رخدادهای اصلی فروش یافت نشد."

     

    البته ما در این فایل که ضمیمه هم شده است فقط سند ساخته ایم و سوال اینست که آیا باید چیز دیگری ( مانند برگه ) هم در فایل xml آورده شود ؟

     

     

     

    پيوست ها
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    05 آذر 1396 10:33 ق.ظ
    سلام

    متاسفانه تعقیب مباحث و منطق توالی مطالب از اینجا برای من ممکن نیست. لطفا با همکاران من در بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    05 آذر 1396 10:56 ق.ظ

    با سلام، 

     

    اگر درست متوجه شده باشم شما در حال ساختن یک XML دستی برای ورود اسناد فروش خود از سیستم دیگری به نوسا هستید و خطاهای شما مربوط به XML ورودی از نوسا به نوسا نمی‌باشد. 

     

    در مثال آخر از آنجا که فروش شما یک سطر خدمت داشته شما باید اطلاعات آن برگه را نیز داشته باشید. تمامی اطلاعات مانند برگه انبار، خدمت، قرارداد، تفصیلی، مرکز، دفتر تلفن، محل جغرافیایی، تعرفه، واحد، ارز، و .... باید در سیستم وجود داشته یا در XML ورودی شما باشد.

     

    XML برگه فروش سیستم برای انتقال اطلاعات از یک پایگاه به پایگاه دیگر نوسا (زمانی که سایر اطلاعات در سیستم مبدا و مرجع نوسا یکسان است) ساخته شده و خطا در شبیه سازی آن بیرون از سیستم، از محدوده پشتیبانی ما خارج است. 

     

    اگر شما از بیرون سیستم نوسا تمایل دارید که از این ابزار استفاده کنید باید یک XML حاوی تمام اطلاعات تغییر یافته یا جدید مربوط به اسناد و برگه های فروش را بسازید (مثلا اطلاعات مشتری، رخدادهای انبار و خدمات، و ...). اگر فقط سند حسابداری نیاز دارید لطفا از XML حسابداری استفاده نمایید ولی اگر قرار است برگه فروش یکپارچه با تمامی کنترل‌ها و قابلیت‌های آن وارد سیستم شود XML شما به مراتب پیچیده تر خواهد بود. 

     

    برای مشاهده نمونه چیزی که باید بسازید، یک پایگاه تعریف کرده و در آن حساب، تفصیلی، مراکز، اطلاعات دفتر تلفن، بخش، کالا، خدمات، موجودی، و ... سایر اطلاعات مورد نیاز برای زدن 2 برگه فروش عملیاتی را کامل کنید. سپس از آن پایگاه خالی با حداقل اطلاعات مورد نیاز برگه‌های فروش خود یک فایل صادره تمام اطلاعات بگیرید. تمامی این اطلاعات برای ساختن یک برگه جدید مورد نیاز است. 


    با تشکر

    aliaghamiri
    کاربر
    کاربر

    --
    05 آذر 1396 11:07 ق.ظ
    ممنونم.
    سعی می کنیم به همین روش ادامه بدیم !
    aliaghamiri
    کاربر
    کاربر

    --
    06 دی 1396 09:16 ق.ظ
    با سلام مجدد ، 
    بالاخره توانستیم XML مورد نظر رو بسازیم ، تنها مسئله ای که هست ، با اینکه در فایل XML سندها را قطعی و شماره دار کرده ایم ، ولی بعد از فراخوانی به صورت غیرقطعی و بدون شماره در سیستم ثبت شده اند ، آیا راهی هست که بتوان از ابتدا همه اسناد را شماره دار وارد کرد ؟
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.