چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 13 آذر 1396 11:14 ق.ظ توسط m.mo
پیش فاکتور
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
m.mo
کاربر
کاربر

--
02 آذر 1396 11:45 ق.ظ
    سلام. تعرفه ای را غیر فعال کردیم ولی وقتی از سطری از پیش فاکتور های قبلی که از همان تعرفه قبلا استفاده شده کپی میگیریم از همان تعرفه ای که غیر فعال شده استفاده میشود و ذخیره و قابل فاکتور شدن نیز هست.
    راه حل پیشنهادی شما چیست؟ میخواهیم تاریخ خاتمه اعتبار بدهیم خطای زیر را میدهد : یک یا چند پیش فاکتور که این تعرفه در انها بکار رفته است در محدوده تاریخ جدید تعرفه قرار ندارد. فهرست پیش فاکتور هایی که از ان تعرفه استفاده شده را بررسی کردیم تاریخ آنها قبل از تاریخ خاتمه اعتبار است. لطفا راهنمایی بفرمایید .
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    04 آذر 1396 10:35 ق.ظ
    غیرفعال کردن تعرفه یعنی دیگر قابل انتخاب نباشد. اما وقتی از کپی استفاده می‌کنید، خُب، منظورتان این است که "همان" را می‌خواهید - حتی اگر دیگر قرار نیست آن تعرفه به صورت مستقیم قابل انتخاب باشد. غیرفعال کردن تعرفه به هیچ وجه به این معنی نیست که از آن "قیمت" دیگر استفاده نشود.

    مورد دوم هم به هر حال مشکل شما را حل نمی‌کند. در کپی قرار است همه چیز کپی شود.

    راه‌حل پیشنهادی ما این است که لطفا کپی نکنید.

    اما نکته‌ای که در مورد تاریخ خاتمه اعتبار فرمودید اشکال واردی است. یعنی "اگر" چنین باشد که بدون وجود پیش‌فاکتور در آن تاریخ اجازه تغییر تاریخ را نمی‌دهد این یک اشکال است و لطفا نمونه داده‌ها با این مشکل را ارسال فرمایید تا بیشتر بررسی کنیم و اگر اشکالی وجود دارد در اولین فرصت رفع کنیم.
    m.mo
    کاربر
    کاربر

    --
    04 آذر 1396 01:52 ب.ظ
    ممنون از پاسختون.
    خوب ما کپی نمیکنیم.☺
    هدف این است که کارشناسان فروش با قیمت قبلی نتوانند چیزی به پیش فاکتور ها اضافه کنند .
    اگر تاریخ خاتمه اعتبار هم کمکی به این مورد نمیکند ارسال اطلاعات بی نتیجه است.
    m.mo
    کاربر
    کاربر

    --
    13 آذر 1396 11:14 ق.ظ

     

    سلام

     

    با عنایت به موارد مذکور که شما فرمودید مشکل ما حل نمی شود . پیشنهاد من جهت اصلاح این است در صورتی که ردیف پیش فاکتور در صورت کپی بدون قیمت کپی شود

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.