چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 29 آبان 1396 10:42 ق.ظ توسط behsaz_machine
فراخوانی پیش فاکتور به هنگام صدور فاکتور
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
behsaz_machine
کاربر جدید
کاربر جدید

--
25 آبان 1396 11:25 ق.ظ

     

    سلام.

     

    برای صدور فاکتور هنگامی که یک برگه پیش فاکتور رو فراخوانی میکنیم بعضا پیش میاد که بعضی پیش فاکتور ها رو تو لیست نمایش نمیده. با همکاران پشتیبانی که  صحبت کردم بعد از جستجوهای زیاد متوجه شدند که چون برگه پیش فاکتور تاریخ خاتمه اعتبار داره، توی لیست پیش فاکتورهای فراخوانی شده نمایش داده نمیشه. گفتن این موضوع توی طراحی اولیه نرم افزار قرار داده شده و نمیشه تغییری در اون صورت داد.

     

    لطفا برای حل این مشکل چاره ای اندیشیده بشه.

     

     

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    25 آبان 1396 02:22 ب.ظ
    سلام

    در فراخوانی پیش‌فاکتور در یک فاکتور (و اصولا تمام انواع فراخوانی‌های متعدد و مشابهی که در سیستم وجود دارند) پارامترهای حاکم بر انتخاب وجود دارند. این پارامترها به صورت پیش‌فرض به گزارشی که قرار است "انتخاب" از طریق آن انجام شود اعمال می‌شوند. گزارش مزبور در اینجا، فهرست پیش‌فاکتورها و قراردادها است. برخی از پارامترهای پیش‌گفته توسط ما به صورت غیرقابل تغییر درمی‌آیند و تغییر آنها توسط کاربر میسر نیست. مثلا اینکه انتخاب باید از بین پیش‌فاکتورهای "فاکتور نشده" انجام شود همین حالت را دارد.

    یکی از پارامترها مربوط به محدوده تاریخ اعتبار پیش‌فاکتور است. تاریخ شروع این محدوده مساوی تاریخ فاکتور تعیین می‌شود - یعنی فقط پیش‌فاکتورهایی برای انتخاب بازنمایی شوند که در تاریخ فاکتور دارای اعتبار باشند. اما این پارامتر "غیرقابل تغییر" نیست و فقط پیش‌فرضی است که به نظر ما مناسب بوده است. شما می‌توانید از "تغییر شرایط گزارش (Ctrl+F3)" استفاده کنید. در محاوره‌ی بازنمایی شده تکمه‌ی "سایر پارامترها" را فشار دهید و در آنجا محدوده تاریخ اعتبار را مشاهده خواهید کرد. کافی است تاریخ پیش‌فرض ما را حذف کنید. چاره‌ی دیگری برای اندیشیده شدن به نظر من نمی‌رسد.
    behsaz_machine
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    29 آبان 1396 10:42 ق.ظ

    سلام

    سپاس از راهنمایی مفید شما.

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.