چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 23 آبان 1396 11:00 ق.ظ توسط momeni
عملیاتی کردن یک کالا
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
nirusaz
کاربر جدید
کاربر جدید

--
23 آبان 1396 08:45 ق.ظ

    با سلام

    میخواستم سوال کنم که چطور فقط یک کالا را با توجه به اینکه خرید و رسید پیمانکاری و حواله تولید و... منظور برگه های مختلف استفاده شده را عملیاتی کنم( توضیح اینکه همه ورودی ها و رسیدها قیمتگذاری شده و پبش نویس هستند؟؟و میخواهم همه برگه های  این کالا را عملیاتی کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    23 آبان 1396 11:00 ق.ظ
    سلام

    همه رخدادها (عملیات) یک کالا باید به صورت متوالی و به ترتیب تاریخ عملیاتی شوند. عملیاتی کردن برگه‌ها به شرطی که به نکته فوق توجه شود بدون مشکل قابل انجام است. طبیعی است که این عملیاتی کردن به شرطی قابل انجام است که همه عملیات این کالا در برگه‌هایی ثبت شده باشند که کالای دیگری در آن برگه‌ها وجود نداشته باشد؛ وگرنه با عملیاتی کردن برگه، در واقع رخدادهای سایر کالاهای موجود در آن برگه‌ها هم عملیاتی می‌شوند.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.