چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 24 آبان 1396 08:23 ق.ظ توسط nirusaz
تغییر ریال کالا
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
nirusaz
کاربر جدید
کاربر جدید

--
20 آبان 1396 03:00 ب.ظ

    با سلام

    اکر یک کالایی که سند خورده و بهردلیل قیمت آن تغییرکند و ما قیمت آنرا در سیستم انبار تغییر دهیم و سند آنرا در همان لحظه صادر نکنیم حالا اکر بخواهیم کد و سرال  یا متوجه بشویم که کدام کدکالا تغییر قیمت داشته آیا میشود یا خیر ؟؟؟

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    20 آبان 1396 04:23 ب.ظ
    سلام

    تغییر بها در سیستم انبار یعنی تغییر بها در برگه‌های ورود - این برگه‌ها حتما پیش نویس بوده‌اند که امکان اصلاح بها در آنها میسر بوده است. به این ترتیب بهایی که قبلا در آنها درج شده است اصلا در سیستم اعمال نشده است. اگر "کالا سند خورده باشد" یعنی برگه‌های قبلی همگی عملیاتی هستند و واضح است که امکان اصلاح بها در آنها وجود ندارد.

    nirusaz
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    23 آبان 1396 08:38 ق.ظ
    با سلام.
    منظور این است که اگر کالایی عملیاتی و سند بخورد مثلا مربوط به ماه فروردین که سند خورده دیگر نمیتوان قیمت یا نرخ را اصلاح کرد ؟؟؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    23 آبان 1396 10:57 ق.ظ
    سلام

    ابتدا برداشت خود از متن شما را ذکر می‌کنم.

    کالای عملیاتی یعنی کالایی که در سطح آخر درخت کالاها تعریف شده باشد - یعنی می‌تواند رخداد انبار یا فروش داشته باشد.
    سند خوردن کالا یعنی برای کالا رخدادهایی درج شده باشد. هر برگه انبار یا فروش که برای یک کالا درج می‌شود همزمان منجر به درج سند برای همان کالا می‌گردد.
    "مربوط به ماه فروردین که سند خورده" یعنی برگه‌هایی در ماه فروردین برای آن کالا درج شده است.

    مستقل از تاریخ، برگه‌ها ممکن است پیش‌نویس یا عملیاتی باشند. اصلاح برگه‌های عملیاتی میسر نیست. اما برگه‌های پیش‌نویس بدون محدودیت قابل اصلاح هستند. برای ممانعت از اصلاح این برگه‌ها (پیش‌نویس‌ها) یا باید اختیار اصلاح را از کاربران بگیرید و یا باید اسناد و برگه‌ها را از یک تاریخ به قبل نسبت به اصلاح در وضعیت محافظت شده قرار دهید.

    اصلاح نرخ رخدادهای عملیاتی باید به صورت سیستماتیک و با حفظ سوابق انجام شود. این عملیات با استفاده از برگه‌های "اصلاح بهای وارده" قابل انجام است.
    nirusaz
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    24 آبان 1396 08:23 ق.ظ
    با سلام
    جناب مومنی بابت راهنمایی اصلاح بها ممنونم

    این عملیات با استفاده از برگه‌های "اصلاح بهای وارده" قابل انجام.

    تست شد و انجام شده.




    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.