چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 09 آبان 1396 06:24 ب.ظ توسط momeni
درخواست ایجاد دو مقداری اصلی در نوسا
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
شرکت آبرسانان کرمان
کاربر جدید
کاربر جدید

--
09 آبان 1396 12:44 ب.ظ

    با سلام

    پورجعفری هستم از شرکت آبرسانان کرمان

    به دلیل استفاده همزمان این کارخانه از دو واحد کیلوگرم و متر به این صورت که مواد اولیه تناژی خریداری شده و لوله با واحد متر به مشتری فروخته میشود ولی سود و زیان کارخانه باید با توجه به کیلوگرم تولید و کیلوگرم ضایعات محاسبه گردم . در نتیجه تا به امروز به وسیله ماشین حساب این کار انجام می شده و هیچ آمار نوسایی وجود نداشته است (به دلیل اینکه واحد اصلی این کارخانه متر تعیین شده است ) .با تغییرات مدیریتی و تغیرات هیئت مدیره و درخواست مدیرعامل ما مجبور هستیم که در هر لحظه این آمار را به روز شده تحویل مدیرعامل کارخانه بدهیم که کار بسیار سختی هست

    در تماس های هفته گذشته با کرمان هم بجز استفاده از واحد فرعی به نتیجه دیگری نرسیدیم که باز  هم هیئت مدیره نظر مثبتی نداشتند . (به علت وجود خطای انسانی)

    بنده از جنابعالی خواهشمندم راهکاری خوب و بدون اشکال در اختیار این کارخانه قرار دهید .       با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 آبان 1396 01:16 ب.ظ
    سلام

    منظور این است که مقدار برحسب یک واحد دیگر هم وجود داشته باشد و بتوان با آن واحد گزارش گرفت یا کالا را با آن واحد فروخت. راه‌کار ما برای این خواسته، واحد فرعی است. به هر نحوه دیگری هم که مقدار دیگر را وارد نمایید (مستقل از اینکه نام آنرا اصلی بگذاریم یا فرعی) کماکان امکان خطای انسانی وجود دارد. متاسفانه روش دیگری وجود ندارد.
    شرکت آبرسانان کرمان
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    09 آبان 1396 03:36 ب.ظ
    نه فقط برای اخذ گذارش
    امکان این موضوع وجود دارد که وقتی که کد لوله وارد میشود واحد فرعی آن هم فراخوانی شود و نیازی به انتخاب هر باره واحد فرعی نباشد
    به علت زیاد بودن محصولات اگر قرار باشد که برای هر محصول یکبار واحد فرعی تعریف شود بسیار زمان بر بوده و تقریبا امکان انجام این کار وجود ندارد
    امیدوارم که منظورم را به صورت کامل رسانده باشم
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 آبان 1396 06:24 ب.ظ
    سلام

    بالاخره که باید واحد دوم به نحوی تعریف شود - این به اصلی و فرعی بودن ارتباطی ندارد. امکان تعریف یکباره واحدهای فرعی برای محصولات (کالاها) هم در درخت کالاها پیش‌بینی شده است. فقط می‌ماند اینکه کاربر ممکن است فراموش کند که واحد فرعی را وارد کند. این با یک کنترل ساده در اطلاعات وارد شده (مثلا گرفتن فهرست رخدادهایی که واحد فرعی آنها خالی است) امکان‌پذیر است.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.