چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 26 تیر 1396 10:10 ق.ظ توسط m_sh
استفاده از بک آپ نرم افزار مقدور نیست
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
m_sh
کاربر
کاربر

--
25 تیر 1396 03:56 ب.ظ
    با سلام و احترام

    اینجانب مدت زیادی است از برنامه حسابداری هدیه استفاده میکنم بر روی سیستم خود  Sql 2008 r2 نصب کرده ام برای کمک به یکی از دوستان نرم افزار هلو رو درخواست کرده و بر سیستم خود نصب کردم از اون به بعد دیگه سیستم هدیه نوسا قابل استفاده نشد تا اینکه از طریق Run As Administrator برنامه رو اجرا کردم و یک فایل جدید ساختم اما هر کاری کردم نتوانستم از بک آپ استفاده کنم و پیغامی به صورت زیر بر روی صفحه ظاهر میشود
    Too many backup devices specified for backup or restore; only 64 are allowed خواهشمند است راهنمایی نمایید.
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    26 تیر 1396 08:59 ق.ظ
    با سلام،

    اصولا از آنجا که بیشتر نرم‌افزارهای مالی از SQL استفاده می‌کنند، به نظر می‌آید که با نصب سیستم مالی دیگر شما تنظیمات SQL  نوسا را به مشکل انداخته‌اید. این خطا معمولا در مواقعی که SQL پایگاه پشتیبان ورژن بالاتری از ورژن SQL فعلی داشته باشد بوجود می‌آید. ممکن است نصب سیستم دیگر با خود یک ورژن قدیمی تر SQL هم به صورت پیش فرض نصب کرده باشد و حال سیستم در تلاش است تا بک آپ جدید را در آن SQL قدیمی بازیابی کند و به اشکال می‌خورد. 


    راحت ترین راه حل پاک کردن SQL و سایر نرم افزار‌های مرتبط به آن و نصب مجدد SQL نسخه پشتیبان می‌باشد، یا نصب هدیه در کامپیوتر دیگر که سایر نرم افزارهای مبتنی بر SQL در آن وجود نداشته باشند. برای اطلاعات بیشتر در مورد دلایل پیش آمد این نوع خطا در SQL می‌توانید به لینکهای زیر مراجعه فرمایید:


    Too many backup devices specified for backup or restore; only 64 are allowed

    Error 3205 Too Many Backup Devices Specified

    m_sh
    کاربر
    کاربر

    --
    26 تیر 1396 10:10 ق.ظ
    باسلام و احترام



    ممنون و متشکر از راهنماییتان
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.