چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 17 تیر 1396 03:06 ب.ظ توسط p-aghapour
ساخت گزارشات صورتهای مالی
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
abuzar3377
کاربر جدید
کاربر جدید

--
15 تیر 1396 01:17 ب.ظ

    با سلام و خسته نباشید خدمت کارشناسان محترم نوسا همانگونه که قبلا هم مطرح شده اغلب گزارشات جهت صورتهای مالی مثل سودوزیان می بایست از طریق اکسل اقدام نمود حالا من پیشنهادم این هست وقتی میشود مجموعه حساب یا مجموعه تفضیلی را به نام خاصی تعریف نمود می توانیم گزارشات متنوعی را به این صورت تهیه کنیم بر فرض مثال در گزارش سود و زیان بهای تمام شده را بعنوان یک مجموعه حساب یا تفضیلی میتوانیم در نوسا تعریف کنیم کافیست گزارشات حاصله را به نحوی تنظیم نماییم که در نمایش گزارش بجای نمایش گرذش بدهکار یا بستانکار ریز تفضیلی ها یا ریز حسابهای متشکل از مجموعه بهای نمام شده/// خود مجموعه بهای تمام شده بصورت تک ایتم در گزارش نشان بدهد. ایا امکانش هست؟ باتشکر

    p-aghapour
    کاربر
    کاربر

    --
    17 تیر 1396 03:06 ب.ظ

    عرض ادب و احترام

    ضمن تشکر از پیشنهاد شما به اطلاع می رساند در سیستم مالی یکپارچه نوسا ابزاری متمرکز با عنوان تولید گزارشات خاص طراحی شده که یکی از موارد استفاده‌ی این ابزار ارائه صورتهای مالی همراه با یادداشت‌های توضیحی می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نموده یا با واحد فروش تماس بگیرید .

     

    http://www.nosa.com/Nosaw...ages.aspx?PageId=524

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.