چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 15 تیر 1396 12:00 ب.ظ توسط momeni
درج یادداشت روی تفصیلی ها در گزارشات
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
msh100100
کاربر
کاربر

--
15 تیر 1396 09:10 ق.ظ

    با سلام و احترام خدمت سروران ارجمند در شرکت نوسا

    درخواست:

    به توجه به اینکه بخش اعظمی از کار حسابداران "رسیدگی و حسابرسی" از حسابهای خود میباشد، این امر معمولا در گزارشات مختلف صورت میپذیرد.

    و در هر مورد که تفصیلی یا حسابی ممشکل داشته باشد روی کاغذ یاددشت میکنند و تا رفع مشکل کاغذ را با هزار خط خوردگی و ... نگهداری میکنند.

    در صورت امکان:

    فیلد "یادداشت" در  "تفصیلی" و "حساب" در همه گزارشات نمایشی قابل درج باشد و این فیلد را بتوان داخل گزارش ویرایش و تنظیم کرد و در صورت نیاز به تنظیمات تخصصی تر با کلید آلت+کنترل+اف8 یاددشات های ویژه خود را درج نمایند.

    و این امکان در نسخ چاپی هم موجود باشد که بتوان فیلد را چاپ نمود.

    خیلی از لطفی که میفرمایید ممنون.

    موجودی مهرت به دلم ریز ندارد

    این بسته حسابی است که واریز ندارد

    اقلام بدهکاری من جان و دلم بود

    چـشــمـت طلــب مبلــغ ناچـیز نـدارد
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 تیر 1396 12:00 ب.ظ
    سلام

    درگزارشهایی که "موضوع" گزارش یک حساب یا تفصیلی باشد، در فرم‌های چاپی می‌توان از یادداشت حساب استفاده کرد (یادداشت در کنار مواردی چون ارتباط حساب با تفصیلی و شرح‌های استاندارد فقط در چاپ این گزارش‌ها پیش بینی شده است که دلیل این تصمیم کم کردن بار حجمی گزارش‌های تصویری بوده است). البته امکانات سخت‌افزاری به مرور زمان پیشرفت زیادی داشته و فکر می‌کنم لحاظ کردن یادداشت در فرم‌های نمایشی این گزارش‌ها در حال حاضر امکان‌پذیر باشد. حتما بررسی می‌کنیم و اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد در نسخه بعدی اضافه خواهیم کرد.

    اما در گزارش‌هایی که حساب یا تفصیلی به صورت فهرست بازنمایی می‌شوند، ارائه یادداشت متاسفانه میسر نیست.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.