چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 26 تیر 1396 01:26 ب.ظ توسط hosein.mirjalili
مشکل در ارسال فایل مدیریت هزینه
�7 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hosein.mirjalili
کاربر
کاربر

--
14 تیر 1396 01:47 ب.ظ

    با سلام و عرض ادب

    تعدادی از برگه های مدیریت هزینه را فراخوانی نمودیم . نکته جالبی که پیش آمده این است که یکی از برگه های مدیریت هزینه با یک سند فروش join شده است حال نه فاکتور فروش قابل حذف است نه برگه مدیریت هزینه . راه حل موضوع چیست 

    ممنون و متشکرم

    hosein.mirjalili
    کاربر
    کاربر

    --
    14 تیر 1396 01:49 ب.ظ
    ضمنا آیا امکان تفکیک اسناد حسابداری که از مدیریت هزینه ارسال شده با سایر اسناد حسابداری وجود دارد ممنونم
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    14 تیر 1396 02:18 ب.ظ
    سلام

    منشاء اشکالی که به آن برخورد شده است را نمی‌دانیم - برگه هزینه در زمان فراخوانی سند ما به ازای خود را پیدا می‌کند و نمی‌دانیم چرا یک سند فروش را به عنوان سند خود فرض کرده است. لطفا با هماهنگی همکاران ما در بخش پشتیبانی یک نسخه از پشتیبان خود را به شرکت ارسال نمایید تا ایراد را رفع کنیم و شاید با بررسی بیشتر بتوانیم مشکل پیش آمده را نیز تحلیل کنیم و احیانا اگر اشکالی در سیستم وجود دارد مرتفع کنیم.

    تفکیک رخدادهای مالی حسابداری (و دریافت و پرداخت) بر حسب اینکه آیا از سیستم هزینه آمده‌اند یا خیر در حال حاضر میسر نیست - اما وجود این تفکیک بسیار مطلوب است و حتما بهتر است که امکان اعمال شرایط در گزارش‌های مالی بر این اساس امکان‌پذیر باشد. حتما در نسخه‌های بعدی به آن توجه خواهیم کرد و خواسته شما را پیاده خواهیم کرد.

    ارادت
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    19 تیر 1396 10:18 ق.ظ
    با سلام،

    در هفته گذشته دوستان گروه پشتیبانی یزد و تهران موضوع را پیگیری کردند. متاسفانه دیتابیس از طریق SQL دستکاری شده و مشکل مشتری قابل شبیه سازی در پایگاه سالم و دستکاری نشده نمی‌باشد.

    پایگاه اولیه که XML صادر کرده دارای اطلاعات و جداول اضافی است، کانورت اطلاعات توسط مشتری انجام شده و در دید اول معتقدیم که برخی اطلاعات مانند فاکتورهای فروش از SQL پاک شده که حذف این اطلاعات از تمامی جداول به درستی انجام نگرفته.


    با این حال XML سیستم در یک پایگاه جدید در دید اول مشکلی را بوجود نمی‌آورد که ما بتوانیم پیگیری کنیم. مشتری این xml را در یک پایگاه از پیش ساخته خود وارد می‌کند که اطلاعات متفاوتی از جمله مراکزی دیگر در آن سیستم وجود دارد... به نظر می‌رسد که به دلیل حذف ناقص اطلاعات و دستکاری‌ها در SQL پایگاه مبدا، و شاید دستکاری در پایگاه مقصد، اطلاعات xml مبدا در این پایگاه بخصوص با مشکلات برگشته که یکی از این مشکلات بسته شدن یک برگه هزینه به یک سند فروش می‌باشد که این برگه در دید اول اصلا در پایگاه مبدا وجود ندارد.


    ما پایگاه مقصد قبل از فراخوانی XML را نداشتیم و در کنترل فراخوانی XML در پایگاه جدید به مشکلی بر نخوردیم. اعلام فعلی ما خرابی پایگاه بدلیل دستکاری مستقیم مشتری در SQL است و خطا در پایگاه سالم نوسا قابل پیگیری نمی‌باشد.

     

    با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    19 تیر 1396 10:44 ق.ظ
    سلام

    ممنون از پیگیری - در این شرایط کاری از ما بر نمی‌آید.

    ارادت
    hosein.mirjalili
    کاربر
    کاربر

    --
    25 تیر 1396 04:47 ب.ظ
    با سلام و تشکر از شما
    من صرفا اطلاعات سیستم حسابداری را انتقال داده ام و اطلاعات سایر سیستم ها از طریق نرم افزار ثبت شده است . اگر امکان راهنمایی بیشتر وجود دارد که ممنون میشم وگرنه خودم با یک عمل انتحاری درستش کنم ؟؟!!!
    ممنون و متشکر
    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    26 تیر 1396 11:35 ق.ظ
    با سلام و احترام

    اطلاعات در نوسا همیشه به صورت مستقیم در SQL ذخیره نشده و اطلاعاتی که شما در فیلدهای نوسا مشاهده می کنید، حاصل محاسبات و مجموع اطلاعات تعدادی جدول مرتبط از ماژول‌های مختلف می‌باشد. به این ترتیب با ایجاد تغییرات در برخی از این اطلاعات از پشت سیستم، این روابط و ساختار‌ها دچار مشکل می‌شوند.

    گرچه در برخی از نرم افزارها تغییرات و پشتیبانی مستقیما از طریق SQL انجام می‌شود، ولی در نرم افزار نوسا به دلیل امکانات موجود در خود نرم افزار، یکپارچگی و پیچیدگی ساختار داده‌ها و روابط بین ماژول‌های موجود، جهت حفظ صحت و دقت در نگهداری اطلاعات مجموعه ها. تیم پشتیبانی نوسا از تغییرات مستقیم در SQL اکیدا پرهیز دارد.

     

    متاسفانه در پایگاه شما تغییراتی از طریق SQL انجام شده که این تغییرات باعث بروز مشکلات در داده ها و ساختار پایگاه گردیده. یافتن میزان مشکلات ناشی از این تغییرات مستقیم شما و بازسازی پایگاه داده دست خورده، خارج از توان و مسولیت تیم پشتیبانی نوسا می‌باشد. 

    با سپاس 

    hosein.mirjalili
    کاربر
    کاربر

    --
    26 تیر 1396 01:26 ب.ظ
    سپاسگزارم
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.