چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 14 تیر 1396 03:52 ب.ظ توسط debrahimi
درخواست پرداخت
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
debrahimi
کاربر
کاربر

--
12 تیر 1396 08:26 ب.ظ
    با سلام مجدد خدمت آقای مؤمنی و سایر اساتید و دوستان در مجموعه نوسا

    سؤالی دارم که هر چه در انجمن گشتم ندیدم قبلاً مطرح شده باشد. آیا سیستم دریافت و پرداخت هیچ امکانی برای ثبت درخواست دارد؟ به نظر میرسد که در شرکتهایی که از ابزار مدیریت هزینه استفاده می کنند اهمیت وجود درخواست پرداخت زیاد باشد، منظور این که مسئول خرید پس از ثبت فاکتور، درخواست پرداخت را هم برای واحد دریافت و پرداخت ثبت نماید.
    درخواست دریافت وجه هم در بعضی سیستمها مفید است . مثلا وقتی فروشنده پیش فاکتور می دهد و مشتری باید برای پرداخت به صندوق مراجعه کند، مشتری هنوز بدهکار نشده و اگر صندوقدار دسترسی به سیستم فروش نداشته باشد هیچ سندی برای دریافت وجه ندارد.

    با تشکر پیشاپیش
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    14 تیر 1396 10:08 ق.ظ
    سلام

    به این منظور سند دریافت و پرداخت پیش نویس با طرف حساب و مبلغ (بدون اطلاعات پرداخت یا دریافت یا مدرک مربوط) برای "مرکز" مورد نظر تنظیم می‌شود. همین سند نقش دستور پرداخت یا دریافت را خواهد کرد.
    debrahimi
    کاربر
    کاربر

    --
    14 تیر 1396 03:52 ب.ظ
    صحیح، خیلی ممنون
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.