چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 07 تیر 1396 11:58 ق.ظ توسط momeni
اشکال در فیلد محل كالا در انبار
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
h-esfahani
کاربر جدید
کاربر جدید

--
04 تیر 1396 05:11 ب.ظ

    با سلام و عرض ادب

    بنده به تازگی به دو مشکل برخوردم 

    1. فیلد محل كالا در انبار در فهرست کالاها و خدمات و تراز گردش و موجودی کالا به صورت خالی نمایش داده می‌شود با وجودی که در درخت کالاها در بخش ارتباط کالا با انبارها برای تک تک کالاها محل کالا در انبار تعریف شده.

    2. در فهرست‌های مختلف نوسا که مربوط به نمایش فهرستی درخت‌ها می‌شود وقتی روی یک عنوان انتر می‌زنم درخت را باز می‌کند و عنوان مربوطه در درخت را به حالت اصلاح باز می‌کند ولی فهرست کالاها و خدمات از این قاعده مستثنی است و وقتی روی یک کالا انتر می‌زنیم هیچ عکس‌العملی انجام نمی‌دهد اگر مثل بقیه فهرست‌های مشابه عمل می‌کرد وقت اصلاح و کنترل کالاهای تعریف شده خیلی کاربردی می‌بود. آیا دلیل خاصی دارد که رفتار متفاوتی دارد یا خیر؟

    با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    04 تیر 1396 05:24 ب.ظ
    سلام

    1. محل کالا در انبار فقط در حالتی ارائه می‌شود که گزارش یا فهرست را فقط برای یک انبار دریافت نموده باشید.

    2. سناریویی برای اصلاح کالا از فهرست نداشته‌ایم. در مرکز و تفصیلی با توجه به ارتباط آنها با یکدیگر و نیز با دفتر تلفن و نشانی (با دشواری زیاد) امکانات اصلاح را فراهم کردیم. کاربردی برای کالاها در نظر نداشته‌ایم. دلیل دیگری ندارد.

    ارادت

    h-esfahani
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    07 تیر 1396 11:31 ق.ظ
    سلام مجدد




    متشکرم از راه‌حلتون برای موضوع یک.
    در مورد مسئله دوم بارها در شرکت‌های مختلف به این موضوع برخورده‌ام که کاربران یا به خاطر رفع سهو در ایجاد بخش‌های مختلف درخت کالا یا به دلیل تغییر طراحی مجبور به فیلتر کردن درخت کالا و پیدا کردن کالاهای نیازمند اصلاح بوده‌اند و به نسبت موضوع رایجی می‌باشد در شرکت‌هایی که به نظم درخت کالا و درستی آن اهمیت می‌دهند و این کار توسط فهرست کالاها و خدمات صورت می‌گیرد و برای اصلاح کالاهای مربوطه مجبور به رفتن از راه‌های سخت و بعضا وقتگیر فرعی بوده‌اند.

    تقاضا دارم در صورت امکان این امکان را به نوسا اضافه کنید متشکرم.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    07 تیر 1396 11:58 ق.ظ
    سلام

    اطاعت - حتما بررسی می‌کنیم و در صورت امکان پیاده‌سازی خواهیم کرد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.