چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 05 اسفند 1396 09:44 ق.ظ توسط momeni
ایجاد یادآور برای اسناد پرداختنی و دریافتنی
�6 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
vkazemnia
کاربر
کاربر

--
16 اردیبهشت 1396 03:46 ب.ظ
    امیدوارم که این ضعف بزرگ رو برطرف کنید
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    16 اردیبهشت 1396 03:58 ب.ظ
    سلام

    ممنون از اظهار لطف شما
    به نظر بنده به هیچ وجه ضروری نیست (چه رسد به اینکه ضعف نامیده شود)

    ارادت
    vkazemnia
    کاربر
    کاربر

    --
    16 اردیبهشت 1396 11:26 ب.ظ
    ولی به نظر من که یکی از ضروریات یک نرم افزار دریافت و پرداخت (خزانه) اینه کاربر بتونه یک یادآور تنظیم کنه و در موعد به کاربر یادآوری بشه که برای مثال در فلان تاریخ یک چک داری که میره بانک تا اگر احیانا حواسش نبود موجودی رو تامین کنه وحتی کاربر بتونه داخل روال طوری تعریف کنه که در موعد مدرک نرم افزار پیغام بده و درخواست ثبت سند بده
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    17 اردیبهشت 1396 09:38 ق.ظ

    با سلام، 

     

    کنترل نقدینگی بانک‌ها و سررسید چک‌‌ها بخش مهمی از کار مالی یک شرکت بوده و ساختار کنترل آن‌ها یکی از وظایف این بخش می‌باشد. نرم افزارهای ساخته شده برای کسب و کار کوچک که دانش مالی و بخش مالی تمام وقت ندارند به استفاده کننده پیغام سررسید چک می دهند، به این دلیل که مسئول مالی وجود ندارد، حجم کار مالی کم است و نیازها ساده.


    حال نگاهی به برخی مشتریان نوسا با بیش از صدها استفاده کننده همزمان در یک شرکت بیندازیم، در سیستمی ساخته شده برای شرکت های بزرگ نه تنها پیغام معنی ندارد بلکه مشکلات عمده ای را میتواند ایجاد کند. برای مثال به کدام یک از 200 نفر کاربر همزمان دریافت و پرداخت پیغام دهیم؟ اگر 400 چک سر رسید روز بود جدا جدا پیغام دهیم یا لیستی از چک ها را ارائه کنیم؟ اگر کاربر امروز مرخصی بود چه کنیم؟ مهم تر از همه اگر ساعت سرور خراب شد و یک روز عقب ماند و چک بزرگی برگشت خورد به دلیل اینکه مدیران مالی کار روزمره خود را از سیستم خواستارند، چه کنیم...

    سیستم نوسا قابلیت ساخت و ذخیره انواع گزارشات نقدینگی خاص بنا به نیاز شما را برای شما فراهم کرده تا شما بتوانید به تمامی نیازهای مختص خود برسید. ولی نیاز اول استفاده از این سیستم، چیدن یک ساختار کاری معنی دار در بخش مالی شما بوده تا مسئولیت کنترل نقدینگی مشخص شود و بعد از آن، شخص یا اشخاص با زدن 3 دکمه و بنا به نیازهای شما در دوره های مشخص گزارشات مورد نیاز خود را از سیستم اخذ نمایند. سیستم مالی نوسا از بوجود آوردن هر گونه امکان غلط که ممکن است شما را بعنوان کاربر به مشکل بیندازد خودداری میکند و از آنجا که ما نمیتوانیم اطمینان کنیم که سرور شما دچار مشکلات نخواهد شد امکانات "زیبا" ولی دور از نیاز واقعی جایی در سیستم ما ندارند. ما انتظار داریم تا استفاده کننده ما از ما امکاناتی حرفه ای مانند راس گیری دقیق و گزارشات مفید بخواهند تا اینکه هشدار سررسید چک در زمان باز کردن سیستم را یک "قدرت بزرگ" بدانند. باور بفرمایید که مهم ترین دقت ما سالم ماندن ساختار و اطلاعات مالی شما بوده و باور نداریم این نوع امکانات به این امر کمکی خواهند کرد...
    vkazemnia
    کاربر
    کاربر

    --
    17 اردیبهشت 1396 01:46 ب.ظ
    بله مچکرم ببخشید مزاحم وقتتون شدم
    shams
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    01 اسفند 1396 07:47 ب.ظ
    با سلام و احترام
    آیا امکان افزودن این امکان در نسخه های بعدی وجود دارد:
    که مثلاً برای شرکت های با حجم کم و زیاد بتوانند خود کاربران مثلا شرکت هایی که حجم فعالیت کمی دارند بتوانند مثلا تیک گزینه ای را در تنظیمات سیستم بزنند و با تیک زدن آن به خواسته آقای کاظم نیا برسیم و مثلا در ابتدای آن پیغامی ظاهر شود که اگر تاریخ سیستم سرور اشتباه باشد ممکن نتیجه گزارش اشتباه باشد و شرکت هایی که حجم پرسنل و اطلاعات بالایی دارند و ممکن است این امکان برای آنها نه تنها یک امکان و قابلیت محسوب نشده بلکه آزار دهنده نیز باشد و کاربر بتواند این امکان را در قسمت تنظیمات به صورت دستی غیر فعال کند.
    در کل سیستم هایی که کاربر بتواند به صورت دستی بسیاری از تنظیمات پیش فرض را تغییر دهد ، کاربر پسندتر می باشند که البته این قابلیت به طور چشمگیری در نوسا وجود دارد و واقعا به نسبت بعضی از نرم افزارهای مالی دیگر که کار کرده ام واقعاً هنگام کار با نوسا ، از کار کردن با آن لذت می برم.
    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    05 اسفند 1396 09:44 ق.ظ
    سلام

    از پیشنهاد و اظهار لطف شما ممنونم. دلایلی که همکار ما آقای "روزبه" ارائه کردند متین و منطقی هستند ولی همه‌ی مطلب این نیست.

    آنچه در این پست به عنوان "یادآور" مطرح شده است، با توجه به کاربردی که برای آن ذکر شده است، احتمالا درخواست برای Notification است که به لطف (و نفرین) گوشی‌های همراه هوشنمد در این زمانه بسیار متداول شده است. در صورتی که Reminder برای یادآوری کاری است که باید انجام دهیم (مثلا یک تماس تلفنی بگیریم یا دارو مصرف کنیم)، طبق تعریف، Notification برای اطلاع از رخدادی است که به وقوع پیوسته یا وضعیتی است که تغییر یافته و ما باید از آن مطلع شویم.
    با این توضیح مشخص است که آنچه در این سناریو باید داشته باشیم صرفا این است: کاربر یادش باشد که یا فشار 3 تکمه (به تعبیر آقای روزبه) گزارش اسنادی که سررسید شده‌اند را دریافت کند. این صرفا با یک reminder روی همان گوشی همراه هوشمند و در ساعت دلخواهی از روز برای کاربری که احتمال می‌دهد اخذ آن گزارش را فراموش نماید میسر است. Notification در این سناریو دردی را دوا نمی‌کند و حتی به نظر من "زیبا" هم نیست. ضمن اینکه مسائل بیشتری را طرح می‌کند: در چه ساعتی؟ چند بار؟ چقدر قابل اطمینان (با توجه به امکان مشغول بودن رایانه کلاینت، سرور یا اصلا اجرا نبودن برنامه)، برای مدارک در چه محدوده‌ای از تاریخ سررسید؟ - به جز اینها اگر کاربر به دلیلی پیام ما را ندید آیا باید فرض کند که نیازی به اخذ گزارش مورد بحث ما ندارد؟ اگر ما پیام دادیم ولی کاربر ادعا کرد که نداده‌ایم چه؟ آیا باید برای هر پیام رسید بگیریم؟...

    همه‌ی اینها به نظر بنده مربوط است به وابستگی بیش از حد نیاز انسان به تکنولوژی همراه که از بزرگترین آفت‌های "انسانیت" در زمانه‌ی ما است. با یک یادآوری ساده برای دریافت گزارش مزبور هم حل می‌شود و این‌همه پیچیدگی نیاز ندارد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.