چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 25 خرداد 1396 01:44 ب.ظ توسط رجب فردی
امکان وصول چک پرداختنی قبل از تاریخ سررسید
�42 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
صفحه 3 از 3 << < 123
مولف پيغام ها
رجب فردی
کاربر
کاربر

--
24 خرداد 1396 12:34 ب.ظ
سلام منتظر جواب مرکز پشتیبان هستم ممنون
momeni
کاربر ارشد
کاربر ارشد

--
24 خرداد 1396 02:13 ب.ظ
سلام

قبلا در این مورد به صورت مفصل صحبت کرده‌ایم (در همین پست). مکانیزم سیستم ما با آنچه در نظر شما است متفاوت است و متاسفانه به صورتی که مورد نظر شما است کار نمی‌کند. همچنین هر چه کردیم موفق به قانع کردن شما نشدیم. این هم یکی از همان موارد است که شما انتظار کنترل آنی و لحظه‌ای دارید در حالی که سیستم ما مبتنی بر کنترل صحت عملکرد وضعیت پایدار داده‌ها پس از انجام همه عملیات است.

در ضمن لطفا پس از این هر سوال را در یک پست جداگانه مطرح فرمایید. در غیراینصورت با مرور عنوان پست ممکن است به نظر ما تکراری بیاید و ارائه پاسخ با تاخیر مواجه شود.
رجب فردی
کاربر
کاربر

--
25 خرداد 1396 01:44 ب.ظ
ممنون پس امکان کنترل چک پاس شده از حساب موقع خذف پرداختی که قبل از پاس شدن صادر شده میسر نیست و حتما باید گزارش بررسی درستی مدارک که میبایست توسط سیستم کنترل شود گرفته شود . موفق باشید ولی این کنترل داخلی را باید سیستم انجام دهد .
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
صفحه 3 از 3 << < 123