چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 14 دی 1395 09:12 ق.ظ توسط SHV110
اصلاح رخداد ها بعد از صدور سند حسابداری
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
SHV110
کاربر جدید
کاربر جدید

--
12 دی 1395 02:02 ب.ظ

    با سلام ؛ در نرم افزار رخداد کاربر می تواند  رخداد هایی که سند حسابداری آنها صادر شده را تغییر دهد که باعث عدم تطابق بین رخداد و سند حسابداری می شود !!!!!!!!!!

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    12 دی 1395 05:33 ب.ظ
    سلام

    در نرم‌افزار رخداد؟ احتمالا منظور شما رخدادهای دستمزد است. رخدادهایی که سند شده باشند قابل تغییر نخواهند بود. رخدادهایی که به صورت غیرمستقیم در سند دستمزد (نه سند رخدادها) بکار رفته باشند توسط سیستم قابل شناسایی نیستند. اصلاح رخدادها منجر به نیاز سیستم به اجرای معوقه (برای اعمال تغییرات آن رخدادها) خواهد شد. این رفتار طبق تعریف است.
    SHV110
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    13 دی 1395 07:13 ب.ظ

    با سلام ، منظور از نرم افزار رخداد، همان امکان تکمیلی نرم افزار حقوق و دستمزد است ، که می توان در کاربرگ، رخداد هایی برای اشخاص ثبت کرد،

    بعد از ثبت یک رکورد در کاربرگ رخداد و ایجاد سند حسابداری(در قسمت گزارشات دستمزد، در قسمت فهرست رخدادها) ، که بعد از ایجاد سند حسابداری امکان دسترسی به رخداد های که سند حسابداری آنها صادر شده در فهرست رخداد نمی باشد ولی در قسمت ورود اطلاعات کابرگ ، رخداد قابل تغییر می باشد که با این اتفاق و امکان تغییر اطلاعات توسط کاربر بعد از صدور سند حسابداری، مغایرت بین کابرگ رخداد و سند حسابداری به وجود می آید ، متشکرم. 

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    13 دی 1395 08:16 ب.ظ
    سلام

    از توضیحات بیشتر شما بسیار ممنونم

    کاملا صحیح می‌فرمایید و حتما می‌بایست به صورتی که شما فرمودید عمل شود. حتما بررسی و رفع اشکال خواهیم کرد. اصلاح رخدادی که مستقیما به سند تبدیل شده است باید ممنوع باشد (همانطور که حذف آن رخداد میسر نیست).

    ممنون از اطلاع‌رسانی
    ارادت
    SHV110
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    14 دی 1395 09:12 ق.ظ

    سلام ، متشکرم

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.