چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 31 فروردین 1390 01:13 ب.ظ توسط momeni
پیشنهاد
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
dadras
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
31 فروردین 1390 08:03 ق.ظ
    ضمن عرض سلام خدمت جناب مومنی عزیز
    امکاناتی مثل جا به جایی و کپی در ساختارهای درختی بسیار جالب و پر فایده است ، فکر کردم شاید بشود یک امکان دیگر هم به این مجموعه افزود :
    استفاده از کپی و جابه جایی باعث می شود که عناصر درختها اصولا ترتیب شماره آنها در یک زیر گروه به هم ریخته شود یعنی مثلا شماره 1 تا 10 داریم بعد 10 تا 15 نداریم مجدد 16 داریم بعدش شماره بعدی 20 هست و ...
    که دلیل آن هم می تواند این باشد که آنها از جاهای مختلف به این زیر گروه کپی شده اند یا ... .
    اگر بشود امکانی داشت که در یک زیر گروه عناصر موجود در این زیر گروه را به صورت مکانیزه شماره گذاری مجدد کرد و شماره ها را به ترتیب کرد شاید خالی از لطف نباشد . البته قطعا و اصلا امکان واجبی نیست .

    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    31 فروردین 1390 01:13 ب.ظ
    سلام

    ممنون از پیشنهاد شما. قاعدتا برای تمام درخت‌های سیستم کاربرد خواهد داشت - چیزی مثل شماره‌گذاری مجدد که در فهرست برگه‌ها داریم می‌تواند مفید باشد

    انشاءلله در نسخه بعدی لحاظ خواهیم کرد

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.