چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 18 آبان 1395 11:48 ق.ظ توسط momeni
انتخاب بچ در برگه ورود کالا
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
jokhizade
کاربر جدید
کاربر جدید

--
18 آبان 1395 10:12 ق.ظ
     

    با عرض سلام و خسته نباشید

    در برگه ورود کالا به انبار پس از باز کردن قسمت بچ اجازه ی هیچ گونه مرتب سازی به کاربر داده نمیشود و حتی با زدن کلمه ای یا حرفی از بچ های ثبت شده هیچ جستجویی انجام نمیشود و فقط مرتب سازی بر اساس پیش فرض نوسا و کدهای بچ میباشد که سبب میشود ثبت ورود کالا به انبار خیلی طولانی شود لذا از کارشناسان محترم نوسا تقاضا دارم تا در صورت امکان مرتب سازی و "سرچ کلمه ای" به این قسمت اضافه شود.

    با تشکر فراوان

    e.sadeghi
    کاربر
    کاربر

    --
    18 آبان 1395 11:39 ق.ظ
    با سلام.
    برای امکان "سرچ کلمه ای" (جستوجوی بر اساس نام بچ) میتوانید از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنید.
    e.sadeghi
    کاربر
    کاربر

    --
    18 آبان 1395 11:47 ق.ظ
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    18 آبان 1395 11:48 ق.ظ
    سلام

    در رخدادهای ورود کالا به انبار انتخاب بچ از بین بچ‌های جدید یا بچ‌هایی که پیش از این به کالای مندرج در رخداد مربوط بوده‌اند انجام می‌شود. در سایر رخدادها ترتیبات دیگری برای انتخاب بچ لحاظ شده است. در حین انتخاب بچ، بچ جدید قابل تعریف است و قاعدتا مکان آن بچ جدید در فهرست باید بر اساس کد تعیین شود. اصولا در صفحاتی که امکان تعریف آیتم جدید وجود دارد امکان مرتب‌سازی دلخواه وجود ندارد (ترتیب باید همیشه بر اساس کد باشد). جستجو در صفحات با کلید Ctrl+F و در فیلد دلخواه انجام می‌شود که در آنجا می‌توانید با درج بخشی از نام بچ یا بخشی از ابتدای نام بچ (یا هر یک از فیلدهای دلخواه دیگر) به جستجوی بچ بپردازید.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.