چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 10 آبان 1395 07:08 ب.ظ توسط changaee
اطلاع رسانی
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
changaee
کاربر جدید
کاربر جدید

--
09 آبان 1395 10:22 ب.ظ

    باسلام و عرض ادب : در تهیه گزارشات 4 ستونی تراز تفصیلی در هر سطحی که باشد وقتی که از منو ملاحظه اطلاعات زیرگروه تفصیلی - تفکیک تفصیلی به حسابها گزارش اخذمیشود گزارش تهیه شده توسط سیستم مستقیماً برحسب حسابهای سطح آخر ارائه میشود . در صورتیکه ابتداء بایستی پنجره تعیین پارامترها بازنمایی شود و سپس برحسب تنظیم دلخواه گزارش ارائه شود . 

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    10 آبان 1395 10:56 ق.ظ
    سلام

    ممنون از شما

    روال کار چنین است: در هر گزارش امکاناتی به صورت اختصاصی برای ارائه گزارش‌های مرتبط فراهم شده‌اند. در پیاده‌سازی این امکانات "تا جایی که مقدور بوده است" سعی کرده‌ایم بدون نیاز به دریافت پارامترها گزارش مرتبط را ارائه کنیم. در همین رابطه محدوده تراز، نرم‌افزارهایی که در اسناد آنها در تراز دخالت دارند و نحوه دخالت آنها و حتی شرایطی که احتمالا برای تراز تنظیم شده است همگی به گزارش‌های مرتبط نیز سرایت داده می‌شوند.

    در مقابل اگر به جای امکانات اختصاصی گزارش، از همان امکان موجود در منوی اصلی سیستم برای احضار آن گزارش مرتبط مورد نظر استفاده فرمایید، محاوره گزارش مزبور بازنمایی می‌شود و فقط "موضوع" گزارش (در اینجا یک تفصیلی) به صورت پیش‌فرض لحاظ می‌شود و سایر پارامترها (من جمله سطح حساب‌ها) به دلخواه شما قابل تنظیم خواهد بود.

    در تعیین پارامترهای پیش‌فرض (بدون احضار محاوره ابتدایی گزارش) حتما فرض‌هایی که ما داشته‌ایم (مبنی بر اینکه چه تنظیماتی برای اکثر کاربران مناسب‌تر است) هم دیده می‌شوند - مثلا در مثال شما فرض ما بر این بوده که در اکثر موارد تفکیک به حساب‌های عملیاتی (سطح آخر) مطلوب است - به این ترتیب اگر این وضعیت برای کاربر نیز مطلوب باشد، با حداقل مراحل و بدون مواجه شدن با محاوره گزارش مورد نظر را دریافت خواهد کرد. اما اگر وضعیت دیگری مورد نظر باشد، کافی است با Ctrl+F3 محاوره پارامترهای گزارش را بازنمایی کند و تغییر مورد نظر را اعمال نماید - مثلا به جای حساب‌های عملیاتی تفکیک را به سطح دلخواه انجام دهد. به نظر ما این روش مطلوب‌تر است.

    ارادت
    changaee
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    10 آبان 1395 07:08 ب.ظ
    ضمن سلام و تشکر از پاسخ حضرتعالی (( با عنایت به توضیحات ارائه شده قطعاً حق با شماست ))‌ سپاس
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.