چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 08 آبان 1395 01:27 ب.ظ توسط momeni
گزارشات سیستم
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
changaee
کاربر جدید
کاربر جدید

--
08 آبان 1395 12:05 ب.ظ

    با سلام و عرض ادب: به استحضارمیرساند اینجانب از فیلدهای میزان اعتبار بدهکار و میزان اعتبار بستانکار کدهای تفصیلی استفاده می نمایم . با تدوین فرم چاپی مورد نیاز از منو تراز تفصیلی از ارقام مندرج در میزان اعتبار همراه با اطلاعات ثبت شده گزارش مورد نیاز  اخذ میشود ولیکن چنانچه گزارش تفصیلی ها را طریق منو تحلیل - تفکیک عملیات حساب به یک تفصیلی (سرجمع ) تهیه نمایم اقلام مندرج در فیلدهای میزان اعتبار درگزارش چاپی اخذ شده درج نمی شوند . لطفاً‌ دلیل آنرا اعلام فرمائید . البته فرم چاپی لازم باری منو تحلیل هم تدوین شده است .درضمن آیا امکان افزایش فیلد های مشابه میزان اعتبار در تدوین حساب مقدور است یا خیر ؟ .  باتشکر

     

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    08 آبان 1395 01:27 ب.ظ
    سلام

    درست می‌فرمایید - در گزارش‌های تحلیلی جای این فیلدها خالی است. دلیل خاصی برای عدم وجود این فیلدها به نظرم نمی‌رسد. تلاش می‌کنیم تا در نسخه بعدی این فیلدها را اضافه کنیم (مگر اینکه تا آن زمان دلیل این وضعیت به یادمان بیاید و در این صورت دلیل مزبور را در همینجا اعلام خواهم کرد).
    در مورد افزایش فیلدهای مشابه در حساب‌ها، متاسفانه میسر نیست.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.