چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 04 آبان 1395 10:04 ق.ظ توسط faezeh
خظا در هنگام ورود به نرم افزار نوسا
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
faezeh
کاربر
کاربر

--
15 مهر 1395 10:57 ق.ظ

     

    با سلام و عرض ادب
    در بعضی از مواقع که میخواهم  وارد سیستم نوسا شوم با این خطا رو به رو می شوم حتی در ادمین  اجازه ورود نداشته و نمیتوانم حذف سرور یا نصب سرور انجام دهم که با یک مرتبه  restart کردن سیستم درست می شود
    ویندوز 10
    sql 2008 sp1 r2
    نسخه نوسا501
    ممنون می شوم از راهنمایی و حل مشکل

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    17 مهر 1395 09:12 ق.ظ
    سلام

    متاسفانه نوع خطا قابل نشخیص نبوده است (حتی برای Windows - این وضعیت با عبارت Unspecified error معلوم می‌شود). شاید با بررسی event log اطلاعات بیشتری در اختیار قرار گیرد.

    ممکن است محافظ سخت‌افزاری شما اشکالی پیدا کرده باشد. این وضعیت با بررسی سریال محافظ توسط همکاران من در نوسا قابل تشخیص خواهد بود. اگر چنین باشد با مقداری کار با سیستم ممکن است به مشکل برخورد کنیم و با restart تاثیر آن مقدار کار، رفع می‌شود و سیستم دوباره کار می‌کند - تا اینکه دوباره با مقداری کار با سیستم با همان مشکل مواجه شویم...

    ممکن است یک نرم‌افزار دیگر در اجرای سرور ما در Windows مشکلی ایجاد نموده باشد. به همین دلیل با restart (که منجر به قطع عملیات نرم‌افزار مزبور می‌شود) مشکل موقتا رفع می‌شود - تا زمانی که آن نرم‌افزار به دلیلی دوبازه فعال شود و کار را خراب کند.

    به هر حال با هماهنگی با همکاران بخش پشتیبانی و بررسی بیشتر موضوع می‌توانیم مشکل را بررسی کنیم و حتما برای رفع آن در خدمت خواهیم بود...
    habibiomid
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    18 مهر 1395 03:48 ب.ظ

    با سلام

    مشکل و خطای رخ داده بعد از راه اندازی نرم افزار بک آپ گیری اتوماتیک به نام Bamboo بوجود آمده بود و با حذف همین برنامه مشکل برطرف گردید. زمانی که event log سیستم بررسی شد تاثیر بیشتر بر روی sql server بود. کد خطا های مختلفی از جمله 10755 ، 1000 ، 19011 ، 1060 ، 56 ، 7034 ، 7031 ، 7026 ، 7000 ، 4224 و .... در  event log قسمت application ،system در بازه زمانی که کاربر سیستم اعلام کرده بود وجود داشت.

    با تشکر حبیبی

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    18 مهر 1395 05:00 ب.ظ
    سلام

    بسیار ممنونم - دست شما درد نکند. بسیار خوب بود.
    faezeh
    کاربر
    کاربر

    --
    04 آبان 1395 10:04 ق.ظ
    با سلام
    من همچنان این مشکل رو دارم
    قفل را با قفل دیگر هم جابه جا کردم و به جز نرم افزار آفیس و نوسا نرم افزار دیگری روی سیستم نصب نیست.
    هر روز وقتی سیستم رو روشن میکنم اول یک دور ریست میکنم بعد درست می شود.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.