چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 09 آذر 1395 12:48 ب.ظ توسط saadat
تفکیک یک حساب به حسابهای زیرگروه
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
msh100100
کاربر
کاربر

--
18 تیر 1395 09:41 ق.ظ

    بعنوان مثال وقتی زیر گروه یک حساب مثل حساب "هزینه های تشکیلاتی" را ریز انواع هزینه تشکیل داده ایم

    میخواهیم گزارشی بگیریم که لیست هزینه ها را نشان دهد، میبایست از راه دور تراز برویم .

    یک گزارش مستقیم تفکیک حساب به زیر گروه کمک شایانی در تسریع در اخذ گزارشات مینماید.

    پیروز باشید

    موجودی مهرت به دلم ریز ندارد

    این بسته حسابی است که واریز ندارد

    اقلام بدهکاری من جان و دلم بود

    چـشــمـت طلــب مبلــغ ناچـیز نـدارد
    msh100100
    کاربر
    کاربر

    --
    09 آذر 1395 11:11 ق.ظ

    چی شد؟

    هیچی به هیچی؟

    موجودی مهرت به دلم ریز ندارد

    این بسته حسابی است که واریز ندارد

    اقلام بدهکاری من جان و دلم بود

    چـشــمـت طلــب مبلــغ ناچـیز نـدارد
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 آذر 1395 11:45 ق.ظ
    سلام

    احتمالا پیام دوم شما اشاره به این دارد که چرا درخواست اولیه شما مورد توجه قرار نگرفته یا پاسخی به آن داده نشده است.

    همانطور که در پست‌های انجمن مشاهده فرموده‌اید، افراد متعددی به پست‌ها پاسخ می‌دهند - زمانی که بنده یا یکی دیگر از همکاران پاسخی برای یک پست ندارند (و نیازی به پاسخ نمی‌بینند یا در این مورد به خصوص با نظر نویسنده ابتدایی موافق نیستند) مطابق عرف و روال جاری و رعایت نکات جانبی در پاسخ دادن عجله نمی‌کنند - فکر می‌کنند (می‌کنیم) شاید سایر همکاران پاسخ بهتری داشته باشند - اگر یک پست (مشابه این مورد) پاسخی دریافت نکند قاعدتا به این معنی است که اولا اشکالی در آن گزارش نشده است و فعالیت جاری کاربر در انتظار پاسخ معطل نمانده است و ثانیا درخواست ارائه شده در آن قابل پیگیری نیست. یعنی می‌توان فرض کرد که یک پاسخ کوتاه "متاسفانه میسر نیست". در فضای خالی صفحه پست وجود دارد...

    در این مورد، هر نوع گزارش مالی مستلزم دریافت پارامترهای اولیه شامل محدوده عملیات و نرم‌افزارهای موثر در گزارش + موضوع گزارش + شرایط و ترتیب و فرم گزارش است. مجموعه این پارامترها همان است که برای اخذ "تراز" مورد نیاز است. تراز برای شما "راه دور" فرض شده است. هر راه‌حل جایگزین ما حتما از این دورتر خواهد بود - چون علاوه بر پارامترهای تراز باید حساب را هم انتخاب کنید. در حالی که اخذ گزارش مورد نظر شما از تراز به نظر بنده "راه نزدیک‌تر" است. ضمن اینکه ترازهای سیستم وضعیت گردش و مانده حسابها را در یک "زمان" به خصوص محاسبه می‌کنند و بدون محاسبه مجدد انواع گزارش‌ها را از حاصل همان محاسبات ابتدایی حاصل می‌کنند. به عبارت دیگر از دید سیستم ما هر نوع تفکیک گردش و مانده حساب‌ها به زیرگروه آنها حتما باید از مسیر تراز انجام شود.

    به همین دلیل درخواست شما "هیچی به هیچی" شد که صرفا به این معنی است که "متاسفانه میسر نیست".
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    09 آذر 1395 12:48 ب.ظ
    با تشکر از پاسخ صریح جناب مومنی عزیز، هر چند صحبت جناب مومنی حجت را تمام میکند.
    ولیکن در پاسخ به شما دوست عزیز باید گفت که: یک موقع می باشد که یک سری حسابها با هدف خاص یا شرایط خاص برای شما حائز اهمیت می باشد و دسترسی سریع به آنها برای شما اولویت دارد در این شرایط میتوانید از طریق مجموعه حساب ، مجموعه خاص خود با الگوی مورد نیاز خود را رزو نمایید و در زمان گزارش گیری مستقیما وارد این گزارش شوید. اگر هم از قبل الگوی ذهنی برای گزارش مد نظرتان نیست بهترین مسیر تراز است که به راحتی مرور حسابها وجزئیات قابل تفکیک با تمام شرایط به دلخواه کاربر در اختیار است.
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.