چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 19 اردیبهشت 1395 10:18 ب.ظ توسط leila
گزارش گیری
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
leila
کاربر
کاربر

--
16 اردیبهشت 1395 01:16 ب.ظ
    با سلام آیا امکان دارد از انبار مثل حسابداری که می شود از منوی تحلیل گزارش گیری بر اساس گروه بندی شده گرفت در انبار هم نیز هم بر اساس کالا و هم نام مشتری در یک زمان گزارش گرفت یعنی در یک گزارش هم بر اساس کالا و هم بر اساس نام مشتری تفکیک انجام شود
    Javid
    کاربر
    کاربر

    --
    19 اردیبهشت 1395 03:48 ب.ظ
    با درود فراوان

    با توجه به توانمندی های شما در استفاده و به کارگیری از فرمساز نوسا، پیشنهاد های خود را بیان میکنم، امیدوارم مفید باشد:

    1. استفاده گزارش عملیات مرکز مصرف یا تامین کالا : شما با استفاده از حالت سرجمع بر حسب کالا میتوانید گزارش برای یک مرکز را با شرایط دلخواهتان را ببینید و حتی از محیط چاپی میتوانید این گزارش را برای محدوده دلخواهی از مراکزتان مشاهده نمایید.

    2. استفاده از گزارش گردش مراکز مصرف یا تامین کالا : این گزارش را با استفاده از ابزارهای موجود در طراحی فرم های نوسا میتوانید بسازید، در واقع در این مدل، سطر های گزارش همگی مراکزی هستند که مد نظر شما هستند و ستونهای آن کالاهای شما میشوند. این ستون ها به واسطه طراحی شما در فرم مربوطه باید برای هر کد کالا و شرایط مورد نیازتان ایجاد شوند.

    باید دقت نمایید که گزارش دوم حالت دینامیک بر روی ستون را ندارد و نیاز به نگهداری و به روز رسانی دارد.

    با سپاس




    leila
    کاربر
    کاربر

    --
    19 اردیبهشت 1395 10:18 ب.ظ
    با سلام من در قسمت مراکز تامین کالاها رفتم و گزارش گرفتم و حالا به داخل هر مرکز رفتم در اینجا ممکن هست به یک مرکز کالاهای مختلفی داده باشم حالا می خواهم همین جا به هر مرکز تفکیک کالا را بتوانم ببینم منظور از این تلفبق هم زمان این هست که هیچ کالا و یا هیچ مرکزی از قلم نیافتد در یک گزارش هم بتوانم مثلا مراکز به تفکیک در عین حال کالاهایی هم به به این مرکز دادم به تکفیک بشه یعنی اینکه تک تک مراکز یا تک تک کالا ها را نزم گزارش بگیرم اینطوری ممکن هست کالایی از قلم بیافتد و در بین 30 کالا کار دشواری میباشد با تشکر از جوابتان واقعا ممنون اگر بتوانم این گزارش را بگیرم دیگر خودم ستونهای را به دلخواه درست خواهم کرد
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.