چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 16 مهر 1396 02:09 ب.ظ توسط momeni
کسورات و اضافات
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
leila
کاربر
کاربر

--
13 اردیبهشت 1395 08:00 ق.ظ
    با سلام آیا امکانی وجود دارد که مثلا ده عدد فاکتور را برایش کسورات و اضافات با هم محاسبه کند و همین طور برای قوانین طرف حساب و اینکه می شود شورت کات برای قوانین طرف حساب را بگویید چون در نرم افزار ننوشته کنارش و باید از موس استفاده شود با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    13 اردیبهشت 1395 10:51 ق.ظ
    سلام

    اصلاح اطلاعات برگه‌ها (به صورت کلی) با تشریفاتی همراه است و نیاز به کنترل‌هایی دارد - مثل اینکه کاربر دیگری همان برگه را برای اصلاح احضار نکرده باشد. به همین دلیل اصلاح این اطلاعات فقط پس از احضار برگه و صدور فرمان ویرایش برگه میسر است.

    در برگه‌های فروش، فرمان قوانین طرف حساب فاقد کلیدهای میان‌بر است. در این موارد می‌توانید از Shift+F10 (یا کلید local menu در صفحه کلید که شبیه Right Click عمل می‌کند) و فشار کلید حرف "ق" استفاده کنید.
    farahvishi@gmail.com
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    16 مهر 1396 01:05 ب.ظ
    با سلام
    در قسمت تعریف قانون، قوانین مکمل بها، قوانین متعددی تحت عنوان قانون کسرتخفیف جهت هر کالا به تفکیک تعریف نموده ایم که محتویات قانون دارای سطرهای مختلف می باشد که هر کدام شرایط و درصد خاصی دارند .
    این کار جهت جلوگیری از تخفیف سطر به سطر فاکتورهای فروش و بالا بردن سرعت کار و بنا به این دلیل که هر کدام از محصولات دارای درصد تخفیف خاصی می باشند انجام گرفته است که با تعریف این قوانین تخفیف ها بصورت جمعی زیر فاکتورها اعمال می شود.
    جهت گزارش گیری درصد تخفیف هر کدام از کالاها به تفکیک در فهرست برگه های فروش امکان گزارشگیری وجود ندارد.
    خواهشمند است
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    16 مهر 1396 02:09 ب.ظ
    در پست دیگر پاسخ داده شده است.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.