چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 28 فروردین 1395 09:23 ق.ظ توسط momeni
انتقال مانده امانی
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
nasrniroo31
کاربر جدید
کاربر جدید

--
24 فروردین 1395 11:57 ق.ظ
    سلام
    با توجه به ماهیت کاری شرکت که بصورت پیمانکاری میباشد اصولا در ارتباط با واحد انبار این شرکت بصورت پیماتکاری و لوازم تحویلی بصورت امانی و در مدت محدود و این زمان ممکن است از سالی به سال آینده(از سال 94 به سال 95) انتقال یابد لذا زمان  برگشت کالای امانی توسط پیمانکار بدلیل منتقل نشدن مانده تحویل امانی مراکز در سال جاری قابلیت اجرا(برگشت دوره جاری) نداشته و بایستی از گزینه برگشت دوره قبل استفاده که کمبود تجهیزات تحویلی توسط سیستم محاسبه نمیشود و در روند کاری انبار شرکت اختلال بوجود میآید خواهشمند است راهنمایی کنید که چگونه این مشکل رفع شود.

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    24 فروردین 1395 01:22 ب.ظ
    سلام

    برای در اختیار داشتن مانده دقیق کالاهای امانی لازم است تا یک انبار جداگانه به آنها اختصاص دهید.

    برای پیگیری دقیق اقلام (تک تک کالاهایی که امانی تبادل شده‌اند یا به صورت کلی حفظ موجودی به تفکیک اقلام کالاها در همه کاربردها) لازم است تا از روش شناسایی ویژه استفاده کنید تا مرجع هر خروج معلوم باشد.
    nasrniroo31
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    25 فروردین 1395 12:04 ب.ظ
    ممنون از پاسختون اما اینجور تعداد انبارهای ما ممکنه به 40-50تا برسه وهر سالم اضافه بشه!
    نمیشه توی منوی انبار برگه ای داشته با شیم مثلا بنام انتقال مانده امانی دوره جاری به سال بعد ؟که مانده مراکز رو انتقال به سال جدید داد و زمان تسویه برگشت دوره جاری استفاده ومرجع لازم سیستم مانده بدهی مرکز رو دقیقا مشخص کنه؟ لازمه ذکر کنم بعضی مراکز طرف حساب 400-500قلم کالا رد وبدل شده که پیگری غیر سیستمی بسیار دردسر ساز است.لطفا اقدام عاجل بفرمائید.با تقدیم احترام
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    25 فروردین 1395 01:16 ب.ظ
    سلام

    روی پیشنهاد شما کار خواهیم کرد.

    از سایر همکاران و دوستان هم می‌خواهم اگر راه‌حلی به نظرشان می‌رسد بفرمایند.

    ولی متاسفانه اقدام عاجل در پاسخ به این موارد میسر نیست. اگر به یک راه‌کار قابل پیاده‌سازی دست یافتیم در نسخه بعدی سیستم (چند ماه آینده) ارائه خواهد شد.

    ارادت
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    28 فروردین 1395 09:23 ق.ظ
    سلام

    پیشنهاد شما را بررسی کردم. متاسفانه میسر نیست.

    هر نوغ انتقال اقلام اختصاصی بین سال‌های مالی فقط در صورتی میسر است که مطمئن باشیم موجودی مساوی یا بیشتر از مجموع مقدار اقلام انتقالی است. این وضعیت فقط به شرطی میسر است که همه خروجی‌های کالا دارای مرجع باشند به عبارت دیگر فقط در صورتی میسر است که کالا، شناسایی ویژه باشد. برای چنین کالاهایی تفکیک اقلام دارای مانده همیشه میسر است و نیازی به انتقال موردی اقلام باز نداریم (یعنی در فرآیند عادی عملیات انتها و ابتدای دوره تفکیک مورد نظر صورت می‌گیرد).

    پس فقط برای کالاهای شناسایی ویژه میسر است که در مورد آنها نیازی به این عملیات نیست. در سایر کالاها هم میسر نیست.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.