چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 08 اسفند 1394 11:22 ق.ظ توسط momeni
فاکتور فروش
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
farazandeh
کاربر جدید
کاربر جدید

--
06 اسفند 1394 11:28 ق.ظ
    پیش فرض واحد فرعی کالاها در فاکتور های فروش و برگشتی (ندارد) می باشد .
    برای همه کالاهایمان واحد فرعی یکسان بطور مثال (گرم) تعریف نموده ایم برای درج این واحد فرعی در فاکتورها مجبور هستیم حواله های فروش را سطر به سطر گزینه واحد فرعی (گرم ) را انتخاب کنیم .
    آیا امکانپذیر هست که در فاکتورها بصورت یکجا واحد فرعی برای تمام سطرها بطور اتوماتیک درج شود؟

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    08 اسفند 1394 11:22 ق.ظ
    سلام

    در حالت کلی همه کالاها دارای یک واحد فرعی مشخص نیستند، ضمن اینکه ضریب تبدیل هم یکسان نیست. به علاوه در کالاهای مختلف ممکن است تبدیل دقیق یا تقریبی وجود داشته باشد. به همین دلیل با اینکه خواسته جنابعالی در کاربرد اختصاصی خودتان دارای توجیه است اما نمی‌توان در یک سیستم با کاربرد عمومی کمکی به رفع مشکل نمود. با پوزش، باید برای هر کالا علاوه بر مقدار اصلی، مقدار و واحد فرعی را نیز تعیین فرمایید.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.