چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 03 بهمن 1394 05:02 ب.ظ توسط momeni
تفکیک عملیات کالا به بچ
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
arman2016
کاربر جدید
کاربر جدید

--
03 بهمن 1394 11:52 ق.ظ
    سلام در تفکیک عملیات کالا به بچ نمیتوان در فرم نمایشی و چاپی ، تاریخ انقضا بج رااستفاده کرد آیا امکان اضافه کردن این قیلد در گزارش وجود دارد؟ توضیحات :چون ما شرکت پخض کننده دارو و لوازم پزشکی هستیم و همیشه لازم است گزارشی داشته باشیم به این ترتیب که نام کالا ، بچ های موجود و تاریخ انقضای هر بچ و مقدار در هر بچ در آن گزارش وجود داشته باشد
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    03 بهمن 1394 01:53 ب.ظ
    سلام

    آنچه به عنوان تفکیک عملیات کالا به بچ مورد اشاره قرار گرفته است، عملا گزارشی از سرجمع عملیات کالا برحسب بچ است. از آنجا که گزارش‌های سرجمع به صورت مشترک برای داده‌های مختلف اخذ می‌شوند، فقط حاوی فیلدهای مشترک در داده‌ها یعنی کد، نام و نام لاتین هستند. اسامی این فیلدها کد مبنای سرجمع، نام مبنای سرجمع و مانند آن است. از آنجا که مبنای سرجمع در حالت کلی فاقد تاریخ انقضا است، فیلدی به صورت تاریخ انقضای مبنای اخذ سرجمع قابل تعریف نیست و به همین دلیل چنین به نظر رسیده است که در تفکیک عملیات کالا به بچ نمی‌توان از تاریخ انقضا استفاده کرد.

    برای دسترسی به اطلاعات اختصاصی هر مبنای سرجمع (مثل بچ یا مرکز) باید از گزارش‌های متناظر در قسمت تراز استفاده نمایید. در گزارش گردش بچ‌های کالا همه اطلاعات بچ را به همراه سرجمع عملیات آنها در اختیار خواهید داشت. از آنجا که هر بچ قاعدتا فقط مربوط به یک کالا است، فهرست بچ‌ها مشخص کننده کالاها هم خواهد بود.
    arman2016
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    03 بهمن 1394 03:16 ب.ظ
    با سلام و خسته نباشید مجدد
    صحبت شما صحیح است اما مشکل اینحاست که
    نام بچ ها شامل سریال نامبر و لات نامبر می باشند که از روی آن ، نام کالا مشخص نیست و یک کالا شامل چندین بچ است
    و از روی بچ نمیتوان نام کالا را تشخیص داد
    بدین منظور تراز گردش و موجودی بچ پاسخگوی نیاز ما نیست

    حال با وجود این موارد آیا امکان گرفتن این گزارش ، در قسمت دیگری از سیستم وجود دارد؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    03 بهمن 1394 05:02 ب.ظ
    سلام

    اگر کالاهای مربوط به بچ‌ها برای شما اهمیت دارند شاید بتوانید از عملیات بچ‌ها به تفکیک کالاها استفاده کنید. اطلاعات بچ در این گزارش کامل است ولی اینبار کالاها به عنوان مبنای سرجمع ظاهر می‌شوند و فقط کد و نام آنها در اختیار قرار خواهد داشت.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.