چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 30 دی 1394 01:56 ب.ظ توسط momeni
شماره سریال فاکتور
�10 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
leila
کاربر
کاربر

--
29 دی 1394 07:20 ق.ظ
    با سلام من یک پایگاه دارم که درش نه بخش وجود دارد که در واقع هر بخش یک شرکت حقوقی می باشد برای اینکه شماره فاکتورهای برای هر بخش به صورت خودکار و سریال وار زده شود در سیستم شما فقط دو تا ممکن هست تعریف شود آیا کار دیگری می شود انجام داد که برای هر بخش در قسمت برگ خروج و شماره فاکتور برای خود آن بخش تعیین شود با تشکر رهبری
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    29 دی 1394 11:20 ق.ظ
    عرض سلام و احترام
    یک سوال از حضور شما :منظورتان از شرکت های حقوقی ، شرکت های مستقل از هم هستند ؟
    با تشکر
    leila
    کاربر
    کاربر

    --
    29 دی 1394 11:52 ق.ظ
    بله شرکتهای شخصیت حقوقی جدا دارند
    leila
    کاربر
    کاربر

    --
    29 دی 1394 11:53 ق.ظ
    برای هر کدام اظهار نامه جدا داده می شود
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    29 دی 1394 12:22 ب.ظ
    منطق بخش جهت استفاده در شرکت هایی ست که به عنوان مثال دارای شعب و دفاتر جداگانه هستند ولی در حقیقت تحت یک شرکت واحد فعالیت میکنند ، پیشنهاد میکنم برای  هر شرکت سیستم اطلاعاتی جدا داشته باشید تا با تداخل هایی از این دست مواجه نشوید .
    با تشکر
    leila
    کاربر
    کاربر

    --
    29 دی 1394 12:29 ب.ظ
    می دونستم این رو می گویید ولی این یکی از حسنهای برنامه شما می باشد که برای من امکان گرفتن گزارش تلفیقی از این شرکتها را می دهد در عین حالی که جدا می باشد با هم قابل تلفیق شدن هم می باشد ( به علت اینکه سهامدارن اینها یکی می باشد و نیاز به یک سری گزارشهای تلفیقی دارند ) اگر بر طبق دستور شما رفتار کنم این امکان از من گرفته شده و اینکه برای هر کدام هی باید از پایگاه بیرون بیایم دوباره داخل یکی دیگه شود برای کوچکترین کار مثل سند زدن و این خودش محاسنی باری من ندارد با تشکر
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    29 دی 1394 12:36 ب.ظ
    تشکر از پیگیری شما ،
    به هرحال استفاده"غیر متعارف" از یک امکان و امتیاز در نرم افزار خالی از دردسر نیست ، بررسی میکنم اگر راهی به ذهنم رسید در همین پست حضورتان عرض میکنم .
    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    30 دی 1394 11:48 ق.ظ
    سلام

    متوجه منظور شما از اینکه فقط دو تا میسر است نشدم. هر فاکتور دارای یک سری است. کافی است فاکتورهای هر بخش را با یک سری جداگانه تنظیم فرمایید. شماره سریال فاکتورها در همان سری مقداردهی و کنترل خواهند شد.
    leila
    کاربر
    کاربر

    --
    30 دی 1394 12:10 ب.ظ
    با سلام اينطور كه متوجه شدم براي هر ١٠ بخشي كه من دارم مي شود يك شماره سريال برگ خروج و شماره فاكتور تعيين كرد ؟ اگر جواب مثبت هست لطفا روش رو هم مي گوييد با تشكر
    leila
    کاربر
    کاربر

    --
    30 دی 1394 12:40 ب.ظ
    اصلاح كنم كه شماره اول از يك شروع نشود من يك شماره خاص بدهم بعد سريالي بشود
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    30 دی 1394 01:56 ب.ظ
    سلام

    اصلاح شما وضعیت را تغییر داد. فقط یک سری را به عنوان فاکتور رسمی می‌شناسیم و همان یک سری است که می‌تواند از یک آغاز نشود. شماره فاکتورهای بقیه سری‌ها باید از یک آغاز شوند.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.