چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 26 دی 1394 01:44 ب.ظ توسط leila
تکمه ماشین حساب و فرمول ها
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
leila
کاربر
کاربر

--
26 دی 1394 11:21 ق.ظ
    با سلام در فاکتور فروش، علاوه بر مقدار اصلی و فرعی آیتم اضافی دیگری(فقط جهت گزارشگیری و نمایش در فرم چاپی)داریم. برای این منظور از فیلد ارجاع یا عطف می خواهیم استفاده کنیم(لازم به ذکر است از فیلدهای دیگر استفاده شده است)با وجود اینکه در محاوره ی اصلاح سطر اصلی فاکتور تکمه ی ماشین حساب را برای این فیلد فعال می کنیم اما با استفاده از کلید میانبر ctrl+Enter ماشین حساب بازنمایی نمی شود و تقدم با تعیین شماره عطف است. لطفا راهنمایی کنید.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    26 دی 1394 12:38 ب.ظ
    سلام

    در فیلدها همیشه اولویت با رفتار اصلی فیلد (تکمه Ellipsis تعبیه شده برای فیلد) است. به همین دلیل برای ماشین حساب از کلید میان‌بر نمی‌توانید استفاده کنید و باید از Mouse کمک بگیرید.
    leila
    کاربر
    کاربر

    --
    26 دی 1394 12:47 ب.ظ
    با تشکر از پاسخ شما در فاکتور از شرح دیگر لاتین استفاده کرده ایم در حالی که در فرم چاپی فیلد نام یا شرح دیگر لاتین وجود دارد. پس از ورود اطلاعات متوجه شدیم این 2 فیلد یکسان نیستند! آیا آوردن شرح دیگر لاتین در فرم چاپی فاکتور فروش امکانپذیر است؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    26 دی 1394 01:18 ب.ظ
    سلام

    فیلد "نام یا شرح" در فرم نهایی فاکتور مطابق فرم استاندارد سازمان امور مالیاتی تعبیه شده است. در این فیلد نام کالا یا خدمت، نام کالای مرکب، شرح کسور و اضافات و مواردی از این قبیل درج می‌شوند.

    فیلد شرح و شرح لاتینی که شما استفاده کرده‌اید مربوط به رخداد مالی موازی رخداد فروش است. این اطلاعات در سند فروش منعکس می‌شوند و ربطی به فاکتور ندارند.

    فیلدهای ملاحظات و ملاحظات لاتین به همین منظور پیش‌بینی شده‌اند: درج اطلاعات اضافه‌ای که به صورت اختصاصی قرار است در فرآیند فروش لحاظ شوند.

    ارادت
    leila
    کاربر
    کاربر

    --
    26 دی 1394 01:44 ب.ظ
    خیلی عالی بود. با تشکر فراوان
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.