چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 27 مهر 1394 09:49 ق.ظ توسط momeni
قراردادهای فروش
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
khaje
کاربر جدید
کاربر جدید

--
27 مهر 1394 09:20 ق.ظ
    <!--[if gte mso 9]> fficeDocumentSettings> fficeDocumentSettings> شرکت محترم نرم افزار و سخت افزار ایران (نوسا)

    شرکت پدیدار از ابتدای مرداد ماه نسخه حسابداری و فروش نرم افزار این شرکت را خریداری نموده و تا کنون نیازهای این شرکت را برطرف ساخته است جز در رابطه با ورود قراردادها و الحاقیه ها و بالتبع استفاده از آنها در صدور فاکتورها. پیرو ارتباط با نماینده کرمان و همکاران تهران مشکل مذکور مرتفع نشده است، که  شرح آن در ذیل آمده است:

    مثال:

    قرارداد 12 ماهه با مشتری منعقد می گردد با معیارهای ذیل:

    BandWidth: X Mbps ;      Price: A Rial

    الحاقیه اول: در نیمه ی ماه اول (15 ام) مشتری تصمیم میگیرد  پهنای باند خود را به Y  Mbps  و قیمت را به B Rial  تغییر دهد. الحاقیه دوم: مجددن 5 روز بعد (در تاریخ 20 ام همان ماه) پهنای باند را به Z Mbps و قیمت را به C Rial تغییر دهد و این روال تا انتهای قرارداد ادامه دارد..

    1.        برای صدور قراردادها و الحاقیه های پیوست شده پیشنهاد نوسا برای حفظ وبروزرسانی آنها، سهولت استفاده و کم کردن خطای کاربر چیست؟

    2.        صورتحساب مشتریان (فاکتور فروش) در بازه های یک ماهه صادر می گردد، پیشنهاد نوسا برای استفاده از سطرهای قرارداد یا الحاقیه های آنها (زمانی که یک ماه به چند بازه زمانی با پهنای باند متفاوت و قیمت متفاوت شکسته شده) در صدور فاکتور چیست؟

    توضیحات اضافه :

    -         زمینه ی اصلی شرکت پدیدار ارائه خدمات در حیطه ی فناوری اطلاعات خصوصا پهنای باند می باشد.

    -         پارامتر تاریخ (زمان درخواست خرید به نسبت پایان ماه) معیار تعیین فی در قرارداد، الحاقیه و فاکتورها می باشد.

    -         الحاقیه ها در هر زمانی امکان صدور دارند (انحصارن این اتفاق در ابتدای ماه رخ نمی دهد) و تا زمان صدور الحاقیه بعدی یا پایان قرارداد معتبر می باشند.

    <!--[if gte mso 9]> Normal 0 unctuationKerning/> false false false oNotPromoteQF/> EN-US X-NONE AR-SA ontGrowAutofit/> ontFlipMirrorIndents/> verrideTableStyleHps/>
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    27 مهر 1394 09:49 ق.ظ
    سلام

    مطابق تعریفی که در سیستم ما از قرار داد فروش شده است، قرار است مقدار مشخصی از کالاها یا خدمات تا زمان مشخص به صورت یکجا یا مرحله‌ای با قیمت توافق شده به مشتری تحویل شود. در این فرآیند توجه اصلی به مانده درخواست نشده، تحویل نشده و فاکتور نشده قرار داد است. هر قرارداد ممکن است دارای یک پیش‌پرداخت باشد که توسط یک تفصیلی مدیریت می‌شود. در صدور اسناد مالی فروش امکان بازگرداندن درصدی از پیش‌پرداخت در هر فاکتور هم لحاظ شده است.

    آنچه شما مطرح فرموده‌اید با تعریف ما از قرارداد مطابقت ندارد. درواقع از جهاتی پیچیده‌تر از تعریف ما و از جهات دیگری متفاوت و ساده‌تر است. در اینجا به جای مقدار مشخص خدمت، کیفیت خدمت (Quality) تعیین شده است. قاعدتا مانده مقدار قرارداد (مفهومی که بیش از همه در سیستم ما مورد توجه است) در اینجا مطرح نیست یا به صورت دیگری مطرح است. تصور بنده این است که در کنار کیفیت خدمت، مقدار آن به صورت ثابت در هر دوره تعیین می‌شود و البته این مقدار در بیشتر موارد در نقش سقف مصرف است و نه مقداری که بها از روی آن تعیین شود.

    برای بنده کاملا واضح است که قراردادهای فروش سیستم ما برای پیاده‌سازی سازوکار تجاری فوق قابل استفاده نیست. در واقع اصلا به این منظور طرح نشده است.

    متاسفانه استفاده از قراردادهای فروش نوسا برای مدل قراردادی که شما طرح فرموده‌اید میسر نیست.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.