چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 20 مهر 1394 05:46 ب.ظ توسط momeni
دفتر تلفن و نشانی
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
v.fadaei
کاربر
کاربر

--
14 مهر 1394 08:22 ق.ظ
    با سلام بنده از فیلدهای اضافه ای که در قسمت دفتر تلفن اضافه شده است (فیلد اضافه 1 و 2 و ...) برای شماره کارت پرسنل ،شماره حساب و ... استفاده کردم که بتوانم در گزارشات حسابداری تحلیل از آنها استفاده کنم ولی هیچ کدام از فیلدهای دفتر تلفن و نشانی هم در قسمت نمایشی فرم ها و هم در قسمت چاپی فرم ها ظهور پیدا نمیکنند. لطفا بنده را راهنمایی بفرمائید متشکرم
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    14 مهر 1394 10:30 ق.ظ
    سلام

    اطلاعات فوق در همه گزارش‌ها قابل بازنمایی نیستند. قاعدتا هر گزارشی که اطلاعات تلفن و نشانی در آنها بازنمایی می‌شود باید این فیلدها هم در آن وجود داشته باشند. با این همه ممکن است گزارشی در پیاده‌سازی از قلم افتاده باشد. اگر گزارشی مورد نظر شما است که مثلا شماره تلفن یا نام شرکت در آن در اختیار است ولی فیلدهای اضافی در اختیار قرار ندارند بفرمایید تا بررسی شود.

    ارادت
    v.fadaei
    کاربر
    کاربر

    --
    20 مهر 1394 05:31 ب.ظ

    باعرض سلام و ادب خدمت جناب آقای مومنی

    در تب تحلیل ،گزارش و تراز هیچ کدام از فیلدهای دفترتلفن و نشانی هم درقسمت نمایشی و چاپی ظهور پیدا نمیکند من چک کردم لطفا شماهم چک بفرمائید.
    اگر این کار انجام بشود گزارشات خیلی جالبی از سیستم میتوان گرفت


    ممنون از همکاری شما

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    20 مهر 1394 05:46 ب.ظ
    سلام

    چنین نیست.

    در تراز، در همه انواع تراز از تفصیلی‌ها اطلاعات مورد نظر شما قابل ارائه‌اند.
    در گزارش، فقط گزارش خلاصه عملیات یک تفصیلی را داریم که امکان ارائه فیلدهای تلفن و نشانی در آن وجود دارد که در این گزارش هم این فیلدها در اختیار قرار دارند.
    در تحلیل، گزارش‌های متنوعی با موضوع یک تفصیلی وجود دارند - تفکیک تفصیلی به حساب، به یک شماره تفصیلی، به طبقات تفصیلی، به مدارک دریافت و پرداخت در گونه‌های سرجمع و گروه‌بندی شده که در همه آنها فیلدهای دفتر تلفن و نشانی در اختیار قرار دارند.

    در ضمن در همه موارد پیش‌گفته، فیلدهای اضافی مورد اشاره شما هم برای تعریف در فرم‌ها در اختیار قرار دارند.

    همانطور که پیش از این درخواست کردم: "اگر گزارشی مورد نظر شما است که مثلا شماره تلفن یا نام شرکت در آن در اختیار است ولی فیلدهای اضافی در اختیار قرار ندارند بفرمایید تا بررسی شود."

    موارد فوق برخلاف فرموده شما مشکلی ندارند.


    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.