چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 13 مهر 1394 09:23 ب.ظ توسط nikvarz
عدم نمایش ریال برگه های ورود در صورتحساب حسابداری
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
nikvarz
کاربر جدید
کاربر جدید

--
13 مهر 1394 08:03 ب.ظ
    با سلام
    ضمن تشکر از پرسنل زحمت کش نوسا
    در هنگام صدور برگه ورود کالا در انبار و دادن ریال و طرف حساب به آن برگه در حالت پیش نویس در صورتحساب حسابداری در صورت وجود تیک پیش نویس انبار مبلغ ظاهر خواهد شد که این عمل در ورژن 406 بسیار کار ساز و مفید واقع شد.
    اما اگر همین برگه ها را عملیاتی و سپس پیش نویس نماییم. دیگر ریال آن در صورتحساب حسابداری حتی با وجود تیک پیش نویس انبار ظاهر نخواهد شد.




    در این حالت اگر در برگه انبار که پیش نویس میباشد کوچکترین تغییری (مثلا شرح را کم یا زیاد کنیم یا هر عمل دیگری که بتوان برگه را در آن حالت مجدد ذخیره کرد) ریال برگه در طرف حساب و یا همان صورتحساب نمایان خواهد شد.
     از اساتید گرامی تقاضا دارم در جهت رفع این مشکل بنده را راهنمایی نمایند.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    13 مهر 1394 08:10 ب.ظ
    سلام

    در برگه‌های پیش‌نویس مبالغ بدهکار و بستانکار مربوط به رخدادهای مالی درج نمی‌شوند. این مبالغ همیشه در عملیاتی کردن برگه محاسبه می‌شوند و در پیش‌نویس شدن برگه "حذف" می‌شوند. به صورت کاملا استثنایی برای برگه‌های ورودی که طرف حساب عمومی یا اختصاصی داشته باشند ترتیبی داده‌ایم که "همزمان با ذخیره برگه" مبلغ بستانکار طرف حساب درج شود.

    با این تعریف رفتار سیستم دقیقا همان است که شما فرمودید: با پیش‌نویس کردن برگه "همه" مبالغ بدهکار و بستانکار رخدادهای مالی برگه حذف می‌شوند. همزمان با ذخیره برگه ورود (با کوچکترین تغییر) از بین همه مبالغ پیش‌گفته فقط مبلغ بستانکار طرف حساب‌های عمومی و اختصاصی محاسبه و درج می‌شوند.

    درج مبلغ بستانکار طرف حساب "فقط" در زمان ذخیره شدن برگه میسر است. حذف مبلغ در تبدیل برگه عملیاتی به پیش‌نویس هم ضروری است. به این ترتیب هر زمان که نیاز به تبدیل برگه‌های عملیاتی به پیش‌نویس داشتید (عملی که قاعدتا باید بسیار بسیار به ندرت لازم باشد)، اگر می‌خواهید برگه‌های ورود را به صورت پیش‌نویس حفظ کنید، لطفا یکبار دیگر آنها را ذخیره نمایید.

    ارادت
    nikvarz
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    13 مهر 1394 09:23 ب.ظ
    تشکر از توضیحات جامع و پاسخ بی وقفه جنابعالی
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.