چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 31 شهریور 1394 01:22 ب.ظ توسط Sadri
ایجاد سرگروه برای مواد اولیه یکسان
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
هینزا شیمی
کاربر جدید
کاربر جدید

--
31 شهریور 1394 01:11 ب.ظ
    با سلام در انبار معمولا چند ماده وجود دارند که دارای اسامی مختلف هستند و از شرکت های مختلف و یا از کشورهای گوناگون خریداری شده اند. حال در انبار برای هر کدام از اینها حداقل موجودی - حد سفارش - حداکثر موجودی انتخاب شده است.و بطور مستقل درست عمل می کنند ولی اگر یک سرگروه داشته باشیم که مجموع اول دوره - مجموع ورودی - مجموع خروجی و مجموع مانده را داشته باشیم به همراه حداقل موحودی - حد سفارش و حداکثر موجودی بهتر می توان تصمیم خرید مواد اولیه را گرفت.
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    31 شهریور 1394 01:22 ب.ظ
    با عرض سلام و احترام ،
    بنظرم برای این امر شما میتوانید از وجود ابزاری مانند مجموعه کالا بهره ببرید و برای اخذ گزارشات مورد نظر نیز از تراز "گردش و موجودی کالاهای یک مجموعه" استفاده کنید.



    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.