چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 28 شهریور 1394 05:38 ب.ظ توسط shahab.soltani
مشکل بزرگ
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
shahab.soltani
کاربر
کاربر

--
25 شهریور 1394 06:45 ب.ظ
    با سلام من به یه مشکل بزرگ خوردم البته قبلا هم مطرح کردم ولی متاسفانه جوابی نگرفتم حالا مجدد مطرح میکنم---- تعداد کاربرهای شرکت ما زیاد است واین که نمیتوانیم متوجه شویم که چه کاربری چه عملیاتی را بر روی اسناد دارد انجام میدهد واقعا درد سر ساز میشود مثلا کاربر سندی را دوبار به اشتباه ثبت کرده است(اشتباه انسانی همه جا ناگزیر است) حالا من متوجه این موضوع شده ام ولی متاسفانه با 2 نکته مواجه شده که راههای کنترل و بررسی را بر من بست کاربرشماره 1 سند را ثبت کرده است کاربر شماره 2 وارد سند شده و اصلاحاتی بر روی سند انجام داده است حالا معلوم نیست کاربر شماره 1 اشتباه کرده است یا کاربر شماره 2؟ سند نیاز به تغییری مجدد داشته است و سرپرست حسابداری آنرا تغییر داده است حالا آخرین اصلاح کننده سرپرست حسابداریست و آن ثبت اشتباه هم بعد از اینکه من متوجه شدهم و اعلام کردم پاک شده است به نظر شما حالا من باید چیکار کنم؟ اگر دسترسی اصلاح را ببندم که نمیشود اگر دسترسی حذف راببندم خب ردیفهای سند بازهم حذف میشوند؟؟؟ واقعا راه چاره چیست؟ به نظرم اگر سیستم لاگ ها را نمایش بدهد و یا کنترلی برای فعالیتهای کاربران باشد خیلی بهتر است ممنون
    Javid
    کاربر
    کاربر

    --
    26 شهریور 1394 11:35 ق.ظ
    با درود فراوان بر جناب سلطانی عزیز،

    بزرگی یا کوچکی صفتی است کاملا نسبی!  به نظر من شما تنظیم سند را برای کاربرانی که صلاحیت تشخیص رویداد مالی را دارند و مدیریتی کوجک در گردآوری اسناد مثبته را دارند، امکان تنظیم سند را فقط به صورت پیش نویس به آن ها بدهید و در ادامه سرپرست حسابداری واحد، با تطبیق اسناد مثبته و ثبت سند حسابداری حاصله، با اعمال تغییرات ( در صورت نیاز) اسناد را عملیاتی کند.
    این روند باعث می شود که در هر مرحله بتوانید تشخیص دهید کدام کاربر اصلاح کننده بوده، که میتوانید ریشه یابی کنید که ضعف تیم کاری شما چه چیزی می باشد.
    و در نهایت شما هم به عنوان مدیر مالی مجموعه، اسناد را تایید کنید تا از اصلاح و حذف اسناد جلوگیری نمایید.
    لطفا توجه نمایید که در تمام این مراحل ( تنظیم اسناد به صورت پیش نویس ، عملیاتی و تایید شده) برای هر کاربر می توانید امکانات زیادی از جمله اصلاح سند، حذف سند و ...  را مدیریت نمایید.
    ولی در مجموع خطاهای کاربر در سطر های اسناد قابل ردیابی نیست و تاثیرات حذف سطر های اسناد به صورت کلی در ستون آخرین اصلاح کننده کل سند در منوی سند --->ملاحظه فهرست اسناد قابل پیگیری می باشد، و در صورت حذف سند می توانید از شماره توالی پیگیری نمایید.

    با سپاس فراوان



    shahab.soltani
    کاربر
    کاربر

    --
    26 شهریور 1394 01:39 ب.ظ
    سلام خدمت دوست عزیز و مهربان خودم جناب جاوبد
    ممنون از راهنماییتون من موضوع رو کلی عرض کردم و به نحوی هم که شما فرمودید میتوان کنترل کرد ولی آیا بهتر نیست گزینه برای سوابق فعالیت کاربر باشد؟
    بازهم ممنون از جوابتون
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    28 شهریور 1394 10:56 ق.ظ
    سلام

    همانظور که خودتان هم پیش از این اشاره کردید، بحث سوابق تغییراتی که کاربران در سیستم داده‌اند (Change Log) را پیش از این هم طرح فرموده بودید. متاسفانه پیاده‌سازی آن میسر نیست.

    ارادت
    shahab.soltani
    کاربر
    کاربر

    --
    28 شهریور 1394 05:38 ب.ظ
    سلام
    جناب مومنی ممنون از جوابتون
    یاحق
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.