چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 19 شهریور 1394 10:34 ق.ظ توسط RGCP
درج ستون واحد فرعی
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
RGCP
کاربر جدید
کاربر جدید

--
18 شهریور 1394 05:11 ب.ظ
    باسلام احتراما به لحاظ اینکه واحد فرعی بیشتر مواقع خلاصه شده واحد اصلی کالا بوده اگر همچون برگه های ورود وخروج درکنار واحد اصلی باشدمعنادار تراست به لحاظ برآورد حدود تقریبی ضریب آن (نزد مدیران استفاده کننده از گزراش ها)لطفا ترتیبی اتخاذ گردد در گرارش ها خاصه گزارش گردش وموجودی کالا قابلیت اضافه کردن ستون مقدار واحد فرعی کالا وجود داشته باشد در حال حاضر از طریق انتخاب فرم، گزارش واحد خاص ،گزارش جداگانه ای می توان براساس واحد فرعی گرفت ولی نظر به اینکه ضریب ها تقریبی است اگر واحد فرعی درکنار واحداصلی درج شود گزارش جامع تری می توان گرفت ضمنا یک گزارش جامع از موجودی انبارها که اکثر موارد مهم درآن قید شده باشد وبیشتر شرکت ها از آن استقبال می نمایند را برای اینجانب توضیح بفرمائید متشکرم
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    19 شهریور 1394 09:11 ق.ظ
    سلام

    در گزارش برحسب واحد خاص، اگر واحد فرعی در رخداد درج شده باشد از تقریب استفاده نمی‌شود و دقیقا همان واحد فرعی به عنوان واحد خاص گزارش می‌شود.

    برای داشتن گزارش دلخواه باید از امکانات تعریف فرم گزارش سیستم استفاده فرمایید. یکی از فرم‌های نوسا که به نظر شما نزدیک‌تر است را کپی فرمایید و سپس ستون‌های دلخواه را به گزارش بیافزایید.
    RGCP
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    19 شهریور 1394 10:34 ق.ظ
    از حضرتعالی متشکرم
    ضمنا طی تماس تلفنی با آقای سعادت تقاضای اینجانب پاسخ داده شد متشکرم
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.