چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 15 شهریور 1394 07:17 ب.ظ توسط momeni
درج درخواست کننده
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
shahab.soltani
کاربر
کاربر

--
15 شهریور 1394 04:05 ب.ظ
    با سلام--------دوستان عزیز نوسایی------ آیا امکانش هست که در فهرست برگه های درخواست ستونی ایجاد کرد که نشان دهنده تنظیم کننده باشد ممنون
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 شهریور 1394 04:19 ب.ظ
    سلام

    از آنچا که سطرهای برگه درخواست به صورت مستقل از یکدیگر و مستقل از برگه تایید می‌شوند، در درخواست‌ها اطلاعات تنظم کننده، تایید کننده و آخرین اصلاح کننده در سطرها قرار داده شده است.
    shahab.soltani
    کاربر
    کاربر

    --
    15 شهریور 1394 05:42 ب.ظ
    ممنون از جناب مومنی
    قضیه از این قراره :
    ما انبار مرکزی داریم و تعداد زیادی کاربر انبار و پراکندگی بسیار بالایی داریم
    حالا هر برگ" درخواست کالا از انبار" که تهیه میشود انبار دار باید برای آنها خروجی صادر نماید بدین صورت که ابتدا فهرست برگه های درخواست را باز میکند سپس درخواست کننده را مشاهده میکند(دلیلش این است که : شرکت ما پروژهایی دارد که مکان مشخصی ندارند(فعالیت بتن ریزی) و مدیر پروژه به یکی از کاربران انبار تلفنی درخواستش را اعلام میکند و آن کاربر یک برگ درخواست کالا از انبار صادر میکند حالا مدیر پروژه از انباردار تقاضای کالا را میکند و انبار دار باید فهرست برگه های درخواست را کنترل کند تا ببیند آن کاربر درخواست را ثبت کرده است یا نه؟)
    حالا بنا به دلیل بالاست که میخواهیم در "فهرست برگه های درخواست کالا از انبار " ستونی به نام صادر کننده یا تنظیم کننده یا درخواست کننده و یا .... وجود داشته باشد
    ممنون
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 شهریور 1394 07:17 ب.ظ
    سلام

    همانطور که عرض کردم اطلاعات مورد نیاز شما در رخدادهای درخواست وجود دارند. پس کافی است انباردار به جای فهرست برگه‌های انبار، از فهرست رخدادهای درخواست استفاده نماید.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.