چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 23 فروردین 1390 04:24 ب.ظ توسط momeni
یادداشت ها وهشدارها در تقویم
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
vazirabadi
کاربر جدید
کاربر جدید

--
23 فروردین 1390 12:19 ب.ظ
    با عرض سلام با توجه به اینکه قسمت هشدارها در تقویم در نسخه 1.04 فعال بود و به نسخه های جدید نیز منتقل شده است و با درخواستهای مکرر هنوز متاسفانه مورد مذکور فعال نشده است البته شاید مورد مهمی نباشد ولی درهر صورت برای استفاده کاربران در سیستم  تعبیه شده است در صورت امکان مورد را فعال فرمائید0 باتشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    23 فروردین 1390 04:24 ب.ظ
    سلام

    با عرض ارادت و خوشامد

    تاثیر یادداشت‌ها و هشدارهای تقویم انعکاس در خود تقویم و درج علامت (و بازنمایی متن) در روزهای سال است. موردی برای فعال شدن باقی نمانده است. اگر منظور اعلام هشدارها برحسب زمان است (امکانی که در سیستم‌های بسیار قدیمی ما وجود داشت) متاسفانه باید عرض کنم که در محیط XP چنین امکانی را در اختیار نداریم.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.