چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 11 شهریور 1394 02:17 ب.ظ توسط momeni
در مورد ورود اطلاعت در نرم افزار انبار و لینک نام مشتریان از مالی
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hashemian
کاربر
کاربر

--
11 شهریور 1394 01:29 ب.ظ
    با سلام و احترام خدمت جناب آقای مهندس مومنی به استحضار می رساند ، جهت راحتی استفاده کننده های انبار درخواست دارم اطلاعات ورودی در فرم های شناخته شده رسید وخروج انبار با موارد مورد نیاز مطرح شده وارد شود. دوم - در صورت امکان نام مشتریان رااز فایل حسابداری بگیرد زیرا خیلی مشکل است که بدانیم چه نام هایی وارد نشده درست مثل مجموعه های تعریفی در حسابداری وقتی یک مجموعه از مشتریان تعریف می شود بر اساس حساب های مختلف یعنی مجوعه تفضیلی به حساب ها هر بار در گزارش باید حذف و مجموعه جدید ایجاد شود زیرا احتمال دارد مشتری جدیدی ایجاد شده باشد وحساب ها درست نباشد اگر سیاستی اتخاذ شود برای به روز رسانی خیلی خوب می شود . مانند کپی یک پایگاه در پایگاه دیگر در صورت نداشتن برخی حساب ها خودش اتوماتیک ایجاد می کند در صورت خالی بودن آن شماره حساب . پس این موضع هم به انبار ربط دارد که دو باره حساب ها را تعریف نکنیم بلکه از حسابداری بخش تفضیلی اطلاعات را بگیرد هم حسابداری در بخش مجموعه ها ببخشید این گونه پیام دادم نتوانستم ارتباط با مدیران را فعال کنم یادم رفته بود . با تشکر هاشمیان 94/06/11 از شرکت تهران پلی کپی
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    11 شهریور 1394 02:17 ب.ظ
    سلام

    من درست متوجه منظور شما نشدم. "اطلاعات ورودی ... درفرم‌های شناخته شده... وارد شود."

    نام مشتریان هم جزئی از مراکز مصرف (و تامین) کالاها با نقش خاص هستند. اینها ارتباط یک به یک با تفصیلی‌ها ندارند. البته معمولا به ازای هر مشتری یک تفصیلی هم تعریف می‌شود. قاعدتا برای هر شخصی که به تازگی در مشتریان شما معرفی شده باشد باید به صورت زیر عمل نمایید: یک مرکز جدید تغریف کنید. همزمان با تعریف مرکز و در زمان انتخاب تفصیلی فروش، تفصیلی آنرا هم تعریف کنیم. همزمان با تعریف تفصیلی و در زمان انتخاب اطلاعات دفتر تلفن و نشانی، اطلاعات مزیور را هم وارد نمایید. این عملیات معمولا همزمان با هم انجام می‌شوند. مگر اینکه بخشی از آنها از قبل وارد شده باشند - مثلا تفصیلی را قبلا به منظور دیگری تعریف کرده باشید و حال بخواهید برای همان تفصیلی یک مشتری هم نعریف نمایید. اینها اطلاعات مستقلی‌اند و باید به صورت جداگانه توسط کاربر وارد شوند. امکان تسخیص خودکار ارتباط مزبور وجود ندارد. اتفاقا دقیقا شبیه مجموعه‌ها است - ما نمی‌توانیم تشخیص دهیم که کدام حساب جدیدی که تعریف شده است باید در کدام مجموعه اضافه شود. به همین دلیل در این موارد توصیه می‌کنیم که به جای تعریف کردن مجموعه، حسابهای مورد نظر را در درخت به صورت هم‌گروه تعریف کنید یا در کد آنها الگوهای مشخصی را بکار ببرید که هر بار مجبور به اصلاح مجموعه نباشید.

    خیلی ارادت دارم

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.