چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 09 شهریور 1394 10:21 ق.ظ توسط sajjadi
PDF
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
RGCP
کاربر جدید
کاربر جدید

--
09 شهریور 1394 09:42 ق.ظ
    با سلام احتراما نظر به اینکه قابلیت تهیه گزارش ازگزارشات با پسوند PDF که پرکاربرد نیز هست در برنامه وجود ندارد مستدعی است تدابیر لازم اندیشیده شود متشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 شهریور 1394 10:12 ق.ظ
    سلام

    اتفاقا در این زمینه کار کرده‌ایم. در نسخه جدید امکان ذخیره گزارش‌های چاپی به صورت فایل PDF وجود دارد. البته دلیل PDF را برای کار دیگری لازم داشتیم - وگرنه امکان ایجاد PDF از گزارش‌های چاپی از قبل وجود داشته است:

    برنامه‌های زیادی مثل Distiller و یا DoPdf وجود دارند که به عنوان یک Printer در رایانه نصب می‌شوند. کافی است یکی از آنها را نصب کنید و در صدور فرمان چاپ گزارش، از یکی از آن PDF Printerها استفاده نمایید.
    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    09 شهریور 1394 10:21 ق.ظ
    با سلام و احترام

    به منظور تهيه گزارش با فرمت PDF کافيست از Adoab Acrobat Professional و يا حتي نرم‌افزارهاي ساده‌اي مانند PDF995 که پس از نصب در انتخابهاي پرينت شما قابل استفاده هستند، استفاده کنيد.

    با سپاس
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.