چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 03 شهریور 1394 05:37 ب.ظ توسط mehr-daanesh
نمایش مانده در کارت بچ
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
mehr-daanesh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
03 شهریور 1394 12:51 ب.ظ
    با سلام و احترام:
    با توجه به کاربردهای متعدد بچ در شرکتهای مختلف و با این نگاه که در بسیاری موارد ، بچ یکی از مشخصات شناور کالاست و همانند کالا مانده سطر به سطر یک بچ برای ما حائز اهمیت است ، مجبوریم از گزارشات معادل آن در کارت کالا ( و از بچ خاص) استفاده کنیم و عملا" کارت بچ برای ما بلا استفاده خواهد بود . لذا خواهشمندم در صورت امکان دلیل این مطلب را توضیح فرموده و نیز اگر مانع فنی نداشته باشد ، درخواست افزایش این امکان را در کارت بچ نیز داریم .
    ارادت
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    03 شهریور 1394 01:33 ب.ظ
    سلام

    مانده سطر به سطر در کارت بچ (همانند همه انواع ریزعملیات از اطلاعات انبار) ارائه می‌شود. احتمالا منظور شما موجودی تا انتهای سطر است!

    از انواع فیلدهای مانده تا انتهای هر سطر (بها، بدهکار، بستانکار، موجودی، موجودی برحسب واحد خاص) فیلد موجودی به صورت اختصاصی فقط برای کالاهای عملیاتی قابل ارائه است. دلیل هم این است که وقتی می‌خواهیم برای محاسبه موجودی مقادیر سطرهای گزارش را جمع و تفریق کنیم، این مقادیر حتما باید همگی دارای یک واحد به خصوص باشند (مثلا همه متر یا کیلوگرم باشند). فقط در گزارش از کالاهای عملیاتی است که مطمئن هستیم همه مقدارها دارای واحد یکسانی‌اند و به همین دلیل با هم قابل جمع و تفریق هستند و موجودی در انتهای هر سطر محاسبه می‌شود. در بقیه موارد چنین فرضی به صورت عمومی نادرست است.

    اگر می‌دانید که در گزارش مورد نظر شما، همه مقادیر مستقل از کالا دارای یک واحد به خصوص هستند، می‌توانید از روش گزارش از واحد خاص استفاده کنید. مانده سطر به سطر برحسب آن واحد خاص هم ارائه می‌شود. اگر واحدهای سطرهای گزارش یکسان نیستند واضح است که محاسبه و ارائه مانده نادرست خواهد بود. در این وضعیت باید همانطور که خودتان هم اشاره فرمودید از کارت کالا از بچ خاص استفاده کنید.

    mehr-daanesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    03 شهریور 1394 05:37 ب.ظ
    ممنون از راهنمایی حضرتعالی :
    بنابراین اگر کارت بچ را از یک کالای خاص و نیز از یک واحد خاص بگیریم و فیلد موجودی تا سطر را در گزارش فعال کنیم ، میتوانیم مانده سطر به سطر کارت بچ را مشاهده نماییم .
    ونیز اگر کارت بچ برای تعدادی از کالاهای با واحد پایش مشترک باشد ، باز هم به نتیجه خواهیم رسید .
    با سپاس
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.