چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 04 شهریور 1394 11:48 ق.ظ توسط hassanesfahani
کندی نسخه 4.06
�8 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hassanesfahani
کاربر
کاربر

--
03 شهریور 1394 12:50 ب.ظ
    با سلام و عرض ادب
    خدمت مسئولان محترم

    در نسخه آخر نوسا (4.06) در سیستم شرکت ما و حتی در سیستم دوستان و همکارانی که اطلاع دارم ، به این مشکل برخورده اند که به طور یکباره سیستم خیلی کند میشود و بعد از مدتی تا حدودی بهتر میشود .
    و ضمنا در حین استفاده از سیستم و گاهی در زمان اخذ بعضی گزارشات ضمن ارائه پیغام زیر امکان ادامه فعالیت را غیر ممکن میسازد که با تلاشهای مکرر امکان اخذ گزارش میسر میگردد . پیغام به شرح زیر میباشد :

    "تداخل عملیات همزمان کاربران بر روی داده های مشترک منجر به قطع عملیات شما گردید . لطفا دوباره سعی نمایید" 
     
    لازم به ذکر است که پیغام فوق در مواقعی که انتظار میرود ، داده نمیشود و ظهور آن به صورت غیر عادی پیش می آید .

    لطفا در صورت امکان علت این موضوع را اعلام و در جهت رفع مشکل مذکور اقدام مقتضی و عاجل به عمل آورید .

    با تشکر .
    hassanesfahani
    کاربر
    کاربر

    --
    03 شهریور 1394 01:04 ب.ظ
    به عنوان مثال برخی شرکتهایی که بنده شاهد آن بوده ام را هم ذکر میکنم :

    نان گندمزار ، آلدیجیتال ، رطب ثمین بم ، آرشام ترابر ارگ ، مجتمع لاستیک بردسیر

    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    03 شهریور 1394 01:15 ب.ظ
    سلام

    پیغام خطایی که عنوان فرمودید مربوط به همزمانی استفاده یا تغییر اطلاعات توسط کاربران است. ولی متوجه منظور شما از "پیغام فوق در مواقعی که انتظار میرود ، داده نمیشود" نشدم. یعنی مثلا در زمانی‌که هیچ کاربر دیگری با سیستم کار نمی‌کند هم گرفته می‌شود؟

    همکاران بنده در بخش پشتیبانی دفتر کرمان، لطفا موضوع را دقیق‌تر بررسی فرمایید و در همینجا مطرح کنید.
    hassanesfahani
    کاربر
    کاربر

    --
    03 شهریور 1394 01:19 ب.ظ
    منظور بنده این است که این پیغام علاوه بر مواقعی که از داده های مشترک استفاده میکنند ، در جاهای نامربوط به هم این پیغام مشاهده شده است .
    hassanesfahani
    کاربر
    کاربر

    --
    03 شهریور 1394 01:28 ب.ظ
    در مورد کندی سیستم هم طی ارتباطی که با همکاران شما داشتیم احتمال دادند که مربوط به مصرف بالای حافظه سرور SQL باشد و با ریستارت کردن سرویسش مصرف حافظه را کم کردند و بعد از این کار اولین اپراتوری که وارد سیستم شد گزارش سرعت خوب سیستم را داد ولی با ورود بقیه اپراتورها با وجودی که مصرف حافظه سرور SQL چندان بالا نرفته بود شاهد کندی مفرط دوباره سیستم بودیم .

    با عنایت به مراتب فوق لطفا اعلام نظر فرمایید .

    با تشکر .
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    03 شهریور 1394 01:55 ب.ظ

    با سلام

    آقای حسن اصفهانی عزیر ، از اینکه شما رو در پرتال می بینم بسیار خوشحال هستم و آرزوی موفقیت برای شما دارم.( مهم تر از هرچیز ، علاوه بر مباحث فنی : به "نحوه دیدگاه" اساتید به موضوعات دقت کن و حتی المقدور از مثال های عینی استفاده کن)

    در رابطه با موضوع شما :
    این پیغام هایی که عنوان شد ، در شرکت هایی دیده شده که ارتباط کلاینت ها با سرور بصورت  "کابل" است  ؟ یا وایر لس هم بوده ؟

    s.kalantari
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    03 شهریور 1394 02:15 ب.ظ
    کاربر گرامي، جناب آقاي اصفهاني با سلام

    همانگونه که مستحضر هستيد، در زمان استفاده از يک نرم افزار با ابعاد سيستم مالي يکپارچه نوسا، عناصر گوناگوني از جمله سخت افزار سرور، سخت افزار کلاينت، حجم داده، نوع ارتباط شبکه و ... در سرعت عملکرد سيستم دخيل خواهد بود. به همين جهت امکان اظهار نظري کلي در مورد پروژه هايي که از هر حيث با يکديگر متفاوت هستند، حرفه اي نخواهد بود.

    طي روز جاري، با سه شرکت از اسامي که جنابعالي نام برديد، از طريق همکاران پشتيباني دفتر تهران در ارتباط بوديم و همچنان در حال رفع مشکل هستيم. به عنوان مثال ، در يکي از شرکت ها، مشکل از تعداد ستون هاي بسيار زياد گزارشي از جنس رخدادها بود. حدود 25 ستون، براي بيش از 45000 رکورد. تاييد مي فرماييد که کندي در گزارشي با اين حجم اطلاعات کم مصرف، براي يک سخت افزار بسيار معمولي کاملا طبيعي است. اين مشکل با حذف ستون هاي زايد گزارش مرتفع گرديد.

    در مورد ديگري، اقدام به راه اندازي غير استاندارد سيستم بروي SQL 2014 در نسخه هاي قبل از 405 نموده بودند. نسخه اي که به صورت استاندارد از SQL 2014 پشتيباني نمي کند. در اين سناريو نيز با اجراي دستورات لازم در SQL مشکل مرتفع گرديد.

    مشکلات ديگري از جمله نصب نرم افزار بروي سرور Active Directory و ... نيز بر مشکلات فوق مي افزايد.

    لازم به ذکر است همچنان در ارتباط با همکاران شما در حال بررسي هستيم و تا اين لحظه هيچ از يک موارد ارتباطي با نسخه نرم افزار نداشته است.

    با تشکر
    mehr-daanesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    03 شهریور 1394 05:45 ب.ظ
    سلام .
    بنده به عنوان مشاور راه اندازی سیستم در شرکتهای منظور ، از همکاری پرسنل پشتیبانی شرکت محترم نوسا جهت رفع مشکلات چند ماهه شرکتهای مذکور و شفاف سازی دلیل مشکل برای مشتریان بسیار سپاسگذاریم . و از مشتریان محترم نیز عاجزانه درخواست دارم پس از ایجاد مشکل بلافاصله از طریق دفتر پشتیبانی نوسا پیگیری لازم را بعمل آورند تا مشکل سریعا" مرتفع شده و باعث طولانی شدن سناریو و اختلال در کار و نارضایتی کاربران محترم نشود .
    ارادت
    hassanesfahani
    کاربر
    کاربر

    --
    04 شهریور 1394 11:48 ق.ظ
    با سلام و احترام
    از پیگیریهای جنابعالی و سایر همکاران محترم جهت حل مشکلات شرکتهای مذکور بسیار سپاسگزارم ضمنا در شرکت نان گندمزار پس از زحمات شما و اقدامات اصلاحی انجام شده مشکل تا حدود زیادی مرتفع گردید .
    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.