چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 01 شهریور 1394 11:02 ق.ظ توسط momeni
گزارش تراز
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
shahab.soltani
کاربر
کاربر

--
31 مرداد 1394 12:47 ب.ظ
    باسلام احتراما در گزارش تراز 4ستونی یک سری آیتم برای تعیین نوع گزارش وجود دارد. حالا اگر بخواهیم کاربری فقط بتواند مثلا از آیتم " گزارش از یک مجموعه حساب" استفاده نماید باید چگونه فیلتری را اعمال نماییم؟ ممنون
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    01 شهریور 1394 09:50 ق.ظ
    سلام

    گزارش از یک مجموعه حساب زیرمجموعه "تراز و سایر گزارش‌های 4 (یا 8) ستونی حسابها" است. به این ترتیب نمی‌توان به کاربری که تراز 4 ستونی در امکانات وی تعریف نشده است صرفا امکان اخذ گزارش از مجموعه حساب را نسبت داد. شاید استفاده از خلاصه مانده حسابهای یک مجموعه یا تفکیک حسابهای مجموعه به تفصیلی‌ها (با فرم ساده و تفکیک نشده به تفصیلی‌ها) خواسته شما را برآورده کند.

    ارادت
    shahab.soltani
    کاربر
    کاربر

    --
    01 شهریور 1394 09:57 ق.ظ
    سلام مجدد
    ممنونم از جواب و راهنماییهاتون جناب مومنی
    البته من فکر دیگه ای کردم بدینصورت که برای هرواحد(مثلا خزانه - صدورسند و...) یک مجموعه حساب از سرفصلهایی که با آن درگیر هستند را تعریف کردم
    سپس هرکدام از واحدها بدین ترتیب میتوانند تراز عملیات خود را چک کنند
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    01 شهریور 1394 11:02 ق.ظ
    سلام

    روش خوبی است. اما به هر حال می‌توانند از سایر مجموعه‌ها هم گزارش بگیرند - تراز کلی (از همه حسابها) هم در اختیارات آنها قرار دارد.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.