چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 07 مرداد 1394 12:32 ب.ظ توسط Sadri
کدهای تکراری
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
shahab.soltani
کاربر
کاربر

--
06 مرداد 1394 04:43 ب.ظ
    با سلام خدمت دوستان عزیز و اساتید محترم نوسا بنده تعدادی تفصیلی تعریف کرده ام مثلا از شماره 1 الی 100 حالا به هر دلیلی ممکن است 10تا شماره از این مابین پاک شده باشد چگونه میتوان فهمید که چه شماره هایی حذف شده است؟
    Javid
    کاربر
    کاربر

    --
    06 مرداد 1394 09:12 ب.ظ
    عرض ادب و احترام خدمت جناب سلطانی ، به نظر من اخذ خروجی اکسل از سطح مورد نظر در قسمت محاوره (فهرستی) درخت تفصیلی، گزینه مناسبی می باشد، سپس با استفاده از ترفند های اکسل می توان به شماره های مورد نظر رسید. البته مطالب بسیاری در صفحات اینترنتی در رابطه با این ترفندهای اکسلی وجود دارد. با سپاس فراوان
    shahab.soltani
    کاربر
    کاربر

    --
    07 مرداد 1394 09:25 ق.ظ
    ممنون از جناب آقای جاوید دوست خوب من
    لطف کردید
    ولی میخواهم بدانم که آیا در نوسا راهی وجود دارد یا خیر؟
    Javid
    کاربر
    کاربر

    --
    07 مرداد 1394 11:49 ق.ظ
    درود فراوان بر جناب سلطانی ، برای مشاهده کدهای حذف شده از یک سری اعداد به صورت متوالی، از طریق گزارش اکسل و استفاده از ترفند های آن باید استفاده کنیم. ولی برای پیشگیری از این وضعیت ،بهتر است دسترسی های مربوط به کاربران (منوی سیستم-- تعریف کاربران و امکانات آنها) را کنترل نماییم تا از تغییرات آگاهانه سیستم فقط مدیر سیستم با خبر باشد. با سپاس
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    07 مرداد 1394 12:32 ب.ظ
    عرض سلام و اداب
    با گرفتن گزارش " فهرست تفصیلی ها" و قرار دادن کد تفصیلی در تب "ترتیب" میتوانید با بررسی سطرهای گزارش متوجه کد های استفاده نشده بشوید . سیستم گزارشی در مورد حذف شده ها ارائه نمیکند .
    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.