چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 04 مرداد 1394 10:51 ق.ظ توسط momeni
سوال
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
asadzadeh.sara
کاربر جدید
کاربر جدید

--
04 مرداد 1394 10:35 ق.ظ
    با سلام واحترام
     خواهشمندم در موردنحوه استفاده ممانعت های ویژه در فرم های نمایشی تعریف کاربران وامکانات آنها درزمان تدوین یک مولفه_جدول در تب محتوی امکان انتخاب آن را داریم مرا راهنمایی کنید .
    با سپاس فراوان
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    04 مرداد 1394 10:51 ق.ظ
    سلام

    ممانعت‌های ویژه بخشی از داده‌های مربوط به کاربران در سیستم‌های کلی مبتنی بر XP هستند. در سیستم مالی کاربردی ندارند؛ اما از آنجا که تعریف فرم‌ها به صورت عمومی و مبتنی بر داده‌ها انچام می‌شود، در زمان تعریف مولفه‌ها در داده‌ها دیده می‌شوند.

    در سیستم مالی به جای ممانعت‌های ویژه کاربران، امکانات اختصاصی شامل ارتباط کاربران با مراکز، انبارها و بخش‌ها پیاده شده‌اند و به همین دلیل ممانعت‌های ویژه بدون کاربرد مانده‌اند.

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.